Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Ducato 2.0 JTD - Samochód gaśnie pod maksymalnym obciążeniem P0191

12 Wrz 2012 16:03 4368 8
  • Poziom 15  
    Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej.
    Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym obciążeniu jest mniejsze od pożądanego o ok. 200-300 bar. Po jakimś czasie samochód gaśnie.
    - pompa paliwa została podmieniona - nic się nie zmieniło (jakie powinna podawać ciśnienie na pompę CR, katalogowo wychodziło 150kpa, czyli 1,5 bar - nie za mało?)
    - czujnik ciśnienia rysuje równe wykresy, potwierdzające stan rzeczywisty, powinien być dobry
    - regulator ciśnienia również działa (co potwierdzają wykresy) - czy możliwe, że puszcza w przelew gdy ciśnienie wzrasta powyżej 1000-1100 bar?
    - wtryski w próbie przelewowej oddają podobną ilość paliwa.

    Wg. mnie jeśli ciśnienie przy pompie będzie dobre to zostaje do sprawdzenia system CR, czego nie jestem w stanie zrobić. Chyba, że jest taka możliwość z regulatorem jak napisałem - jeśli nie, prosiłbym o wyprowadzenie mnie z błędu.
    Jeśli to będzie pomocne mogę dodać wykresy, które obecnie są na innym komputerze. Pozdrawiam!

  • Poziom 34  
    wtryski na stół.
  • Poziom 15  
    Dodaje jeszcze wykres, na wszelki wypadek:
    Fiat Ducato 2.0 JTD - Samochód gaśnie pod maksymalnym obciążeniem P0191

    Jestem z okolic zawiercia, ma ktoś do polecenia jakąś firmę z okolic, która sprawdza, regeneruje układy CR?

    @Damdam - mam rozumieć, że regulator nie będzie miał tutaj wpływu?

  • Poziom 34  
    Adamczyk- piekary śl.
  • Poziom 15  
    Wtryski podmienione z innego samochodu, a ciśnienie na 5tym biegu dalej max 1060. Regulator ciśnienia też zmieniałem i to samo, te same wykresy. Została chyba już tylko pompa CR. Chyba ze damdam ma racje, ale czy wtedy ten drugi komplet wtrysków dałby identyczne objawy?
  • Poziom 14  
    A wentylator chłodnicy sprawny?
  • Poziom 15  
    Hmm nie sprawdzałem, a mógłbyś powiedzieć o co może chodzić i jaki jest wpływ wentylatora na ciśnienie na railu?
  • Poziom 15  
    Wtrysków nie trzeba było wyjmować. Tak jak przypuszczałem winna okazała się pompa CR, która została poddana naprawie.