Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Briggs & Stratton - Nieregularna praca silnika quattro 40

kanzo 12 Sep 2012 17:30 18489 22
  • #1
    kanzo
    Level 10  
    Witam, mam problem z kosiarką, silnik to Briggs & Stratton Quattro 40. Dzisiaj założyłem brakującą sprężynkę na regulatorze obrotów i wymieniłem membrane. Po tych czynnościach odpaliłem kosiarke i chodziła bardzo dobrze, ale po skończeniu się paliwa w baku i dolaniu świeżego praca silnka stała się nienregularna. Zauważyłem że, dziubek który zaznaczyłem kółkiem na zdjęciu odchyla się w lewo po czym wraca w prawo i tak cały czas. Proszę o pomoc co to może być. Pozdrawiam.
    Briggs & Stratton - Nieregularna praca silnika quattro 40
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    kanzo
    Level 10  
    Tą cieńszą spręzynke już wstawiłem, nic nie pomogło, zdjęcie było robione przed uzupełnianiem braków w kosiarce. Jutro wyczyszcze sitko. Czy mogą być jeszcze inne powody dla których kosiarka tak się zachowuje?
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    kanzo
    Level 10  
    Gaźnik i sitko w nim wyczyszczone, membrana wymieniona, nic to nie dało. Zauważyłem, że przy końcówce paliwa silnik zaczyna normalnie pracować.
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    kanzo
    Level 10  
    Tak chodzi mi o to sitko, filtr powietrza wyczyszczony także.
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    kanzo
    Level 10  
    Nic tym nie wskórałem, Dokręciłem mocno zbiornik to już silnik tak nie faluje jak wcześniej ale obroty są bardzo niskie i nie można ich zwiększyć.
  • Helpful post
    #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    kanzo
    Level 10  
    Zwiększenie naciągu większej sprężynki nie zmienił obrotów, ogólnie regulator nie zwiększa obrotów silnika, kolektor ssący dokręcony. Kosiarka zaczyna pracować na normalnych obrotach dopiero na minute przed końcem paliwa i zgaszeniem się kosiarki, wcześniej obroty są na tyle małe że nie jest możliwe koszenie trawy. Porszę o pomoc.
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    kanzo
    Level 10  
    Jeżeli przesune palcem dźwignie regulatora w lewo silnik gaśnie, Łopatka regulatora to to samo co dźwignia tak? Z poruszaniem się jej nie ma żadnych problemów , przepustnica w gaźniku jest sprawna. Jakiej długości powinna być ta tuleja?
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    kanzo
    Level 10  
    wydawało mi się, że tą plastikową łopatkę nazywa się dźwignią regulatora, mniejsza z tym, ale gdy przesuwam tą łopatke plastikową w lewo silnik gaśnie. Regulator obrotów nie reaguje na przesuwanie i obroty nie wzrastają, cały czas są na pograniczu zgaśnięcia motoru. Przypominam, że na końcówce paliwa w baku silnik pracuje dobrze.
  • #16
    User removed account
    User removed account  
  • #17
    User removed account
    User removed account  
  • #18
    kanzo
    Level 10  
    Przed wymienieniem membrany i dodaniu brakującej sprężynki silnik robił to samo, myślałem że to poprawi funkcjonowanie silnika. Możliwe, że nóż natrafił na przeszkode, ale nie jestem jedynym użytkownikiem kosiarki, żeby móc to stwierdzić na 100%. Po niedzieli wstawię tulejkę.
    Przepustnica jest otwarta maksymalnie po przesunięciu dźwigni regulatora w prawo. Dodam jeszcze że świeca okopca się czarnym osadem w dość szybkim czasie. Pozdrawiam.
  • #19
    User removed account
    User removed account  
  • #20
    kanzo
    Level 10  
    Po niedzieli postaram się sprawdzić te rzeczy, mam nadzieje, że problem rozwiąże się zanim wymienię wszystkie części w kosiarce. Dziękuje za pomoc.
  • #21
    kanzo
    Level 10  
    Kosiarka działa dość sprawnie, niefortunnie wyrobiłem jeden z gwintów na baku, czy jest jakiś spobób żeby temu zaradzić?

    Czy przez pompke paliwa może dostawać się lewe paliwo?
  • #22
    djshaker
    Level 1  
    Mam tak samo od dwoch dni.
    kanzo mogl bys napisac co bylo konkretnym powodem nierownej pracy?
  • #23
    kanzo
    Level 10  
    Problem tkwił w dostawaniu się lewego powietrza. Upewnij się, że bak jest dobrze dokręcony do silnika i czy membrana jest w dobrym stanie. Pozdrawiam.