Mam problem z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego. Jakie by nie były obroty zawsze pokazuje 81kPa i 3,75V (a według mnie powinno być ok 100kPa i 4,8-4,9V). Przekłamany odczyt z czujnika nie jest sygnalizowany kontrolką Check Engine, kontrolka świeci się dopiero po odłączeniu barometru i pojawia się błąd P1105. Po podłączeniu kontrolka znika ale ciśnienie nadal wynosi 81kPa.
Czy problem leży w czujniku czy w instalacji? Gdzie szukać? Po instalacji widzę że przewód od czujnika barometrycznego był już kiedyś lutowany (pewnie przetarł się o coś). Czy błędne wskazania tego czujnika mogą robić jakieś zamieszanie w ECU?

Czy problem leży w czujniku czy w instalacji? Gdzie szukać? Po instalacji widzę że przewód od czujnika barometrycznego był już kiedyś lutowany (pewnie przetarł się o coś). Czy błędne wskazania tego czujnika mogą robić jakieś zamieszanie w ECU?