Witam
Tak się stało że w moim clio miałem włożoną cewkę do forda... auto troszkę przerywało wiec kupiłem oryginalna cewkę ale nie zwróciłem uwagi na wtyk... w tej od forda miałem okrągły a tutaj prostokątny. Widać jednak że już było to przerabiane... Tzn że był prostokątny a ktoś dał okrągły. Mam wtyk ale nie wiem jak podłączyć przewody.
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (5/357Y, 5/357K) (1996.01 - 1998.09); 1149 ccm - 54 KM/40 kW; Silnik: D7F 730
Tak wygląda cewka i jest ona na wtyk prostokątny. Potrzebuję wiedzieć jak podłączyć przewody do takiego wtyku.
Tak się stało że w moim clio miałem włożoną cewkę do forda... auto troszkę przerywało wiec kupiłem oryginalna cewkę ale nie zwróciłem uwagi na wtyk... w tej od forda miałem okrągły a tutaj prostokątny. Widać jednak że już było to przerabiane... Tzn że był prostokątny a ktoś dał okrągły. Mam wtyk ale nie wiem jak podłączyć przewody.
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (5/357Y, 5/357K) (1996.01 - 1998.09); 1149 ccm - 54 KM/40 kW; Silnik: D7F 730

Tak wygląda cewka i jest ona na wtyk prostokątny. Potrzebuję wiedzieć jak podłączyć przewody do takiego wtyku.