Witam,
proszę o ocenę map. Pacjent: Fiat Panda 1.2 [2003], Stag4Plus, wtryski AC-W01 (średnicy dysz nie znam), Tomasetto Alaska, ciśnienie robocze na biegu jałowym średnio 1,18. Pytania są następujące:
1. Czy mnożnik z końcówce wykresu musi być koniecze = idealnie 1 ?
2. Co właściwie daje "filtr sygnału obrotów" bo ja różnicy nie widze żadnej, więc włączyć to czy nie ?
3. Czy odcięcie dotrysków w tym silniku ma sens ? Jeśli tak to jaką obrać wartość.
4. Czy pokrywać wykres poniżej 2ms ? Czy zostawić jak jest.
5. Jak działa ten cały układ bo nie wiem czy dobrze to rozumiem. Zwiększenie mnożnika załóżmy dla np. momentu 5ms spowoduje, że dawka gazu (czas otwarcia wtrysków) będzie wyższa o wartość tego mnożnika czyli [5ms x wartość mnożnika] ? Czyli nie ma tu żadnej korekty od sondy (która de facto u mnie jest odłączona) tylko komputer LPG na ślepo jedzie z wykresu mapy LPG a punktem wyjścia dla niego jest mapa benzynowa + mnożnik ?
Chodzi o to, czy nie lepiej byłoby aby wykres zielony tzn LPG był w całym zakresie leciutko powyżej niebieskiego (albo poniżej) - WŁASNIE TEJ ZALEŻNOŚCI NIE ROZUMIEM ? Zagwarantowałoby to na pewno zawsze mieszankę lekko bogatą ? Jak to widzicie ?

proszę o ocenę map. Pacjent: Fiat Panda 1.2 [2003], Stag4Plus, wtryski AC-W01 (średnicy dysz nie znam), Tomasetto Alaska, ciśnienie robocze na biegu jałowym średnio 1,18. Pytania są następujące:
1. Czy mnożnik z końcówce wykresu musi być koniecze = idealnie 1 ?
2. Co właściwie daje "filtr sygnału obrotów" bo ja różnicy nie widze żadnej, więc włączyć to czy nie ?
3. Czy odcięcie dotrysków w tym silniku ma sens ? Jeśli tak to jaką obrać wartość.
4. Czy pokrywać wykres poniżej 2ms ? Czy zostawić jak jest.
5. Jak działa ten cały układ bo nie wiem czy dobrze to rozumiem. Zwiększenie mnożnika załóżmy dla np. momentu 5ms spowoduje, że dawka gazu (czas otwarcia wtrysków) będzie wyższa o wartość tego mnożnika czyli [5ms x wartość mnożnika] ? Czyli nie ma tu żadnej korekty od sondy (która de facto u mnie jest odłączona) tylko komputer LPG na ślepo jedzie z wykresu mapy LPG a punktem wyjścia dla niego jest mapa benzynowa + mnożnik ?
Chodzi o to, czy nie lepiej byłoby aby wykres zielony tzn LPG był w całym zakresie leciutko powyżej niebieskiego (albo poniżej) - WŁASNIE TEJ ZALEŻNOŚCI NIE ROZUMIEM ? Zagwarantowałoby to na pewno zawsze mieszankę lekko bogatą ? Jak to widzicie ?


