Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Swift 1.0 99r - Zasilanie wtrysku.

16 Wrz 2012 13:48 5976 12
  • Poziom 10  
    Witam
    Ostatnio naprawiałem Suzuki Swift 1.0 z 99r Auto nie odpalało i długim poszukiwaniu problemu okazało się, że nie działa wtrysk. Wtrysk posiada + i - Po podłączeniu stałego + z akumulatora bezpośrednio do wtrysku auto zaczęło odpalać i normalnie pracować. Moje pytanie jest takie gdzie szukać problemu? Myślałem żeby po prostu podłączyć przewód plusowy z wtrysku po prostu pod stacyjkę i w momencie przekręcenia stacyjki wszystko będzie działać poprawnie, ale czy to rozwiązanie może być takie? Zaznaczam, że po takim podłączeniu wtrysk nie "leje" od razu. Zaczyna pracować dopiero gdy silnik zacznie kręcić/pracować. Nie znam się dobrze na osprzęcie silnika i nie mam pewności czy ma to być 12v czy może coś idzie przez np komputer i to napięcie ma być mniejsze? Może oryginalne połączenie idzie przez jakiś przekaźnik, który padł? Proszę o podpowiedź jak wykonać to poprawnie.

Poprawiłem pisownię (tytuł).
    [Z]
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 16  
    A sprawdzałeś możne bezpieczniki? zasilanie wtrysków pewnie biegnie przez jakiś przekaźnik jeśli wszystko inne działa sprawnie to może trzeba prześledzić cala instalacje od wtryskiwaczy do skrzynki bezpieczników.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie możesz tak podłączyć, wtrysk jest zasilany przez rezystor, to on zapewne jest Twoim problemem). Zobacz czy masz zasilanie na EGR i przekaźniku pompy paliwa.

Dodano po 1 [minuty]:

Nie podałeś dokładnie jaki masz kod silnika i jaki sterownik!
  • Poziom 10