Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

wzmacniacz przetwornica akumulator

dawcio1994 16 Sep 2012 19:10 1509 8
    dawcio1994
    Level 9  
    Witam
    Chciałbym zrobić zewnętrzne zasilanie do mojego pieca gitarowego. Czytałem o tym troche i dowiedziałem się że dobrze było by kupić przetwornice i akumulator ale jestem zielony w tych tematach i chciałem was prosić o pomoc :) Piec ma tylko 10 watt, z tyłu jest napisane ze pobiera 230 V, więc zakładam że przydałaby się przetwornica 12v - 230v tylko pytanie jaka bo większość jakie widziałem są zakończone wtykiem samochodowym. Nie wiem jak to podłączyć do akumulatorów i nie wiem jaki to powinien być akumulator xD Proszę o rady zebym nie dokonał złego zakupu :D
    netotron
    Level 26  
    Witam
    Quote:
    napisane ze pobiera 230 V

Jest zasilane napięciem 230V :D
    Proponuje kupić przetwornicę 12V/230V na znanym serwisie aukcyjnym.
    Przy mocy jaką deklarujesz 10W większość będzie dobra.
    Do tego akumulator żelowy 12V o pojemności która zapewni czas pracy i wszystko.
    Im większa pojemność Ah tym zestaw będzie działał dłużej.
    Wtyczką zapalniczkową się nie przejmuj, po rozebraniu jej przewód na "bolec" to plus.

powodzenia
    arokau
    Level 13  
    Witam, wszystkie te pytania zadaj sprzedawcy on będzie wiedział a jeżeli nie to:

1. 10 Wat to bardzo mało jak kupisz najmniejszej mocy to powinno wystarczyć twoim wymaganiom.
    2. Wtyk samochodowy, wpisz w googlach i daj na grafikę na zdjęciach bolec na środku to plus (+) a blaszka dookoła to minus(-) musisz miernikiem zmierzyć te dwa kabelki przeciąć i podłączyć do akumulatora zgodnie z polaryzacją plus do plusa minus do minusa.
    3. Najpierw zobacz jakie napięcie zasila przetwornice zazwyczaj to 12V ale może są też na 24V lub 6V i kup taki akumulator im większa pojemność tym dłużej może zasilać twój piec, proponuję 10 Ah.
    dawcio1994
    Level 9