Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

wzmacniacz przetwornica akumulator

dawcio1994 16 Sep 2012 19:10 1464 8
    dawcio1994
    Level 8  
    Witam
    Chciałbym zrobić zewnętrzne zasilanie do mojego pieca gitarowego. Czytałem o tym troche i dowiedziałem się że dobrze było by kupić przetwornice i akumulator ale jestem zielony w tych tematach i chciałem was prosić o pomoc :) Piec ma tylko 10 watt, z tyłu jest napisane ze pobiera 230 V, więc zakładam że przydałaby się przetwornica 12v - 230v tylko pytanie jaka bo większość jakie widziałem są zakończone wtykiem samochodowym. Nie wiem jak to podłączyć do akumulatorów i nie wiem jaki to powinien być akumulator xD Proszę o rady zebym nie dokonał złego zakupu :D
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
    netotron
    Level 26  
    Witam
    Quote:
    napisane ze pobiera 230 V

Jest zasilane napięciem 230V :D
    Proponuje kupić przetwornicę 12V/230V na znanym serwisie aukcyjnym.
    Przy mocy jaką deklarujesz 10W większość będzie dobra.
    Do tego akumulator żelowy 12V o pojemności która zapewni czas pracy i wszystko.
    Im większa pojemność Ah tym zestaw będzie działał dłużej.
    Wtyczką zapalniczkową się nie przejmuj, po rozebraniu jej przewód na "bolec" to plus.

powodzenia
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
    arokau
    Level 12  
    Witam, wszystkie te pytania zadaj sprzedawcy on będzie wiedział a jeżeli nie to:

1. 10 Wat to bardzo mało jak kupisz najmniejszej mocy to powinno wystarczyć twoim wymaganiom.