Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki telewizor kupić do 2000 zł

kupiętv 17 Wrz 2012 12:37 2160 9
  • #1 17 Wrz 2012 12:37
    kupiętv
    Poziom 2  

Witam wszystkich serdecznie,

Chciałbym poprosić Was o pomoc w wyborze telewizora, jestem w tym temacie laikiem przeglądałem trochę to forum ale jak każdy mam własne zapootrzebowania.
    Proszę o sugestie i pozdrawiam

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor?
    - całkiem spory pokój ok 25m2

2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora?
    - kanapa jesat ok 4 m od telewizora ale często oglądamy z podłogi zwłaszcza dzieci a w takim przypadku odległośc moze być od samego telewizora do 5 metrów

3. Ile osób zasiada przed telewizorem?
    - 4 osoby ale może być wiecej jak wpadną kumple mecz obejrzeć

4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu?
    - głównie na wprost ale można też leko bokiem

5. Telewizor ma stać czy ma wisieć?
    - na tą chwilę stać ale opcaj zawieszenia wchodzi w grę

6. Jak słońce świeci w pokoju?
    - bokiem do oglądającego ale w oknach są rolety i można zasłonić choć nie zaciemniają pomieszczenia

7. Jaki masz obecnie telewizor?
    - 14" sanyo sprzed nie wiem ilu lat ze 20

8. Co chcemy aby telewizor posiadał?
    - nie orientuję się w tych wszystkich nowoczesnych technologiach
    wiec moze coś doradzicie mając na uwadze to do czego będzie wykorzystywany

9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora?
    - obecnie antena zbiorcza ale wraz z telewizorem zdecyduję się na którąś z platform ( n, cyfra+ bądź cyfrowy polsat)

10 .Jakie urządzenia?