Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zacząć i z czego zacząć uczyć sie informatyki?

Heheee 18 Wrz 2012 18:24 14580 20
  • #1 18 Wrz 2012 18:24
    Heheee
    Poziom 8  

Witam mam 13 lat.
    Ogarniam informatyke w takim stopniu ze umiem zaaktualizowac bios po usuwać wirusy z poziomu cmd itp.
    Bardzo chciałbym sie uczyć w tym kierunku jednak fundusze na to nie pozwalają.
    Z czego i z jakich źródeł sie uczyc aby umiec?

-1 20
  • #2 18 Wrz 2012 18:35
    bartek 8118
    Poziom 17  

Witam.
    Najlepiej spraw sobie książkę do liceum lub technikum o profilu informatycznym i z nich korzystać. Chodź lepiej wytłumaczone nasz to w internecie. Jak to mówi moja soka ( jestem uczniem LO o profilu mat-inf) Trzeba zacząć od pacala aby coś dalej programować. Choź pierwsza klasa ma już C+ zamiast pascala. I jak już się nauczysz pisać w pascalu to potem programowanie stoi otworem czy C+ cz jawa. Ale zanim programowanie to trzeba trochę poznać algorytmiki a reszta to nie problem.

3
  • #3 18 Wrz 2012 18:42
    alex1795
    Poziom 21  

Heheee napisał:
    Witam mam 13 lat.
    Więc masz jeszcze trochę czasu na to. Jeżeli jednak chcesz się uczyć to może kółko informatyczne macie w szkole? Dużo czytaj nawet tu na elektrodzie śledź tematy jak koledzy rozwiązują problemy to dużo się nauczysz no i oczywiście na własnych błędach jeżeli raz klikniesz i wyskoczy error to szukaj rozwiązania i będziesz wiedział żeby więcej na to nie klikać:)

2
  • #4 18 Wrz 2012 19:01
    c4r0
    Poziom 36