Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stara instalacja elektryczna, a montaż elektrycznego piekarnika.

agajas 19 Wrz 2012 00:47 7875 9
  • #1 19 Wrz 2012 00:47
    agajas
    Poziom 8  

Witam.
    Na początku z góry przepraszam za jakże niski poziom mojego pytania, ale nie znam się kompletnie na elektryce, a prosiłabym o zweryfikowanie moich wątpliwości.
    Pytanie dotyczy instalacji elektrycznej w starym budownictwie (blok z około 1985 roku). Planuję wymianę sprzętu w kuchni i chcę zamienić dotychczasową kuchenkę gazową na gazowo-elektryczną, czyli płyta gazowa i elektryczny piekarnik, do tego okap, i tu moje wątpliwości czy moja instalacja to wytrzyma. Dwa lata temu był remont i niestety nie pomyślałam wtedy o wymianie instalacji, została ona tylko rozbudowana (jeśli tak mogę to nazwać) o kilka dodatkowych gniazdek. Więc jest to stara instalacja, dokładnych szczegółów nie znam, wiem tylko, że faza jest 1 (tak jest napisane na umowie z dostawcą energii) i na skrzynce widzę, że są 3 korki i wkładki topikowe.