Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony XR-C5300RV nie widzi zmieniarki...

Marocy 26 Sty 2005 19:08 1834 5
  • #1 26 Sty 2005 19:08
    Marocy
    Poziom 17  

Zmieniarka CDX-616, przewód połączeniowy zrobiłem własnoręcznie i jest sprawny. Napięcie zasilania dochodzi do zmieniarki, ponieważ w momencie włączenia radia mechanizm zapracuje i można wyjąć magazynek. Brak możliwości przełączenia radia w tryb pracy zmieniarki. Napięcia na: BUS.on 4.3V, B.DATA 2.2V, B.CLK 0V, RESET 0V, SIRCS BUFFER 0V. Nie mam doświadczenia w naprawach radio<->zmieniarka, i nie wiem jak powinno wyglądać sterowanie i zasilanie takiego układu. Jeśli ktoś robił coś podobnego, prosze o sugestie

0 5
  • #2 26 Sty 2005 22:01
    c280
    Poziom 27  

w radiu i zmieniarce są zenery zabezpieczające sprawdż czy nie są zwarte (na wyściu radia i na wejściu zmieniacza)

0
  • #3 12 Lut 2005 12:31
    commor
    Poziom 25  

Za komunikację radio-zmieniarka w Sony'm odpowiedzialne są dwa scalaczki... jeden to BA8272F (patrz FOTO) oraz drugi BA8270F.
    Pierwszy z nich znajduje się w zmieniarce... drugi w radyjku.
    Miałem taki przypadek. że cała woda, pod ciśnieniem - ze spryskiwacza szła zamiast do wycieraczki tylnej... wlewała się do zmieniarki zamotowanej z tyłu auta.
    W efeckie woda zrobiła zwarcie w zmieniarce, a ta poprzez kabel Uni-link - w radiu :-)
    Po wylaniu wody... oczyszczeniu całości oraz wymianie obydwu wyżej wymienionych scalaczków... sprzęt zagrał jak nowy.

Pozdrawiam
    commor

0
  • #4 12 Lut 2005 14:32
    Marocy
    Poziom 17  

Usterką w zmieniarce okazała się przerwa w gałęzi DATA między wtykiem a płytą główną.

0
  • #5 27 Mar 2005 00:33
    Sam Sung
    Poziom 30  

Skąd wziąłeś złącza do radia i zmieniarki?
    Potrzebuję złącze od strony radia (to dziwne 8-stykowe) z kawałkiem przewodu, a nie uśmiecha mi się wydawanie 50-100 zł na kilkumetrowy kabel...

0