Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

3310 soft? Jaki jest najnowszy soft? Jakie ma funkcje?

RobinXP 26 Jan 2005 19:31 1999 27
  • #1
    RobinXP
    Level 15  
    Mam dla was banalne pytanie ale wole się upewnieć czy wgrywane softa do noki 3310 psuja telefon bo nie którzy mówia że ''tak''
    I jeszcze jedno pytanie jaki jest obecnie najnowy soft do noki 3310 i jakie ma funkcje
  • #2
    vymiathatch
    Level 31  
    w jakim sensie psuja? jak ktos to dobrze zrobi to nie powinno sie nic zlego dziac
  • #3
    RobinXP
    Level 15  
    np. się wyłancza jak jest połowa bateri i czest osię wiesza
  • #4
    Kristoff10
    VIP Meritorious for electroda.pl
    RobinXP jak tak się wyłącza to bateria do wymiany a nie soft... wieszanie.... raczej nie w nokii i to tej...
  • #5
    @lbert
    Level 14  
    Kolego powiem ci tylko tyle ze ja kiedys wgrywalem soft i telefon mi sie nie uruchomil i jak dalem go później do serwisu stwierdzili wprowadzenie blednych danych tak ze patrz co wgrywasz
    pozdrawaiam!!!!
  • #6
    RobinXP
    Level 15  
    oki bede pamiętał a znacie mozę jakies linki żeby sobie sciagą najowszego softa
  • #7
    Kristoff10
    VIP Meritorious for electroda.pl
    @lbert bo trzeba umieć to robić :) Zawsze robić backupa....
    RobinXP poszukaj a powinieneś znaleźć...
  • #10
    RobinXP
    Level 15  
    stronka fajna :] tylko zeby coś jeezcze naniej działało :] zadnego opisu nie izde wyslwietlić czekam na ine stronki tego typu
    z góry dzięki
  • #11
    Kristoff10
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To co jest na aukcji jest to płatny soft MaciejKi, do kupienia na jego stronie...
  • #12
    bula
    Level 13  
    Witam Nie wiem co to za soft ale wiem ze ostatnio ukazał się do tego tel soft MaciejKi pod nazwą 3315-7 67 MaciejKa i nEMO. Ja osobiście wgrałem sobie soft 3310-6.o7 7acus i jestem z niego naprawdę zadowolony PS jest naprawde dobry :)
  • #13
    RobinXP
    Level 15  
    szkoda ze niewicie mzesz przsłać mi ten opis tego softu co go używasz bula byłbym naprawde wdzieczny a tak nawiasem móiąc to nieznacie jakies stronki z opisami do softów
    z góry dzięki :]
  • #14
    paveu78
    Level 11  
    Witam!:)Wgrywam softy przewaznie MaciejKa ostatnio ten najnowszy z nEMO project - super wypas. Wystawiam na allegro foniki wiec soft nieraz wprowadza mętlik ale wtedy trzeba wgrac czystego EEPROMa.
    www.nokiatuning.xt.pl
  • #15
    Komar_wladek
    Level 19  
    @lbert wrote:
    Kolego powiem ci tylko tyle ze ja kiedys wgrywalem soft i telefon mi się nie uruchomil i jak dalem go później do serwisu stwierdzili wprowadzenie blednych danych tak ze patrz co wgrywasz
    pozdrawaiam!!!!


    Przepraszam, a wgrać oryginalnego softu i czystego eeproma to nie szło? Jak widzisz w tym modelu nie ma cudów, ale żeby coś zdziałać trzeba posiadać troche wiedzy
  • #16
    gaik777
    Level 15  
    Jeśli dobrze go wgrasz to nic sie nie stanie. Proponuje ci stronke http://www.karizmo.toya.net.pl Tam znajdziesz informacje i softy modyfikowane, w opisach poczytasz o ich funkcjach.
  • #17
    RobinXP
    Level 15  
    wielkie dzięki a według was który soft jest lepszy MaciejKa & nEMO project 3310 v. 7.67 czy moze soft 3310-6.o7 7acus który edze bardziej stabilniejszy i wogule a może poleciacie mi inny soft prosze o wasze opinie
  • #18
    bula
    Level 13  
    Witam. Ja zdecydowanie polecam soft 3310-6.o7 7acus. Według mnie jest lepszy od tego MaciejKi (oczywiście to tylko moje zdanie ;) , a jeśli chodzi o stabilność to jest naprawdę super..
  • #19
    RobinXP
    Level 15  
    aha oki czekam na wypowiedzi innych osub które mają o ty dużą wiedze i moga se wypowiedzieć
  • #21
    RobinXP
    Level 15  
    dzieki jar6 ale mi terach codzi o wasze opinie an temat tych softów
    soft 3310-6.o7 7acus
    MaciejKa & nEMO project 3310 v. 7.67
  • #22
    Dariusch
    Level 18  
    Jeżeli coś mam powiedzieć to powiem, że miałem soft MaciejKa (chyba najbardziej renomowany)przez pół godziny, po tym czasie po prostu go wywaliłem, tylko dlatego że czcionka była nie do przyjęcia, wygląd hebrajskich hieroglifów, albo niemieckiej cyrylicy, dla mnie nie do przjęcia, być może dla tych co spreyem po murach paprzą tak :) Wgrałem soft DarK3P niemalże identyczny ale czcionaka bardzo przyjemna dla oka, innych nie znam.
  • #23
    RobinXP
    Level 15  
    Dariusch mozesz mi przsłać ten soft i opis do niego robert_1989(malpa)o2.pl byłbym naprawdze wdzieczny i moze pare fotek jak wyglonda ta czcionka[/b][/quote]
  • #25
    bula
    Level 13  
    Muszę powiedzieć, że co do softu MaciejKi to w zupełności zgadzam sie z Dariusch-em. tzn też głownym powodem dla którego zrezygnowałem z tego softu, była jego kiepska czcionka.. (ale pozatym to mogł być ok:)
  • #26
    gaik777
    Level 15  
    Softu by 7acus nie próbowałllem ale co do tego Maciejki to faktycznie ma lipną czcionke, jest mało czytelna.
  • #27
    User removed account
    User removed account  
  • #28
    RobinXP
    Level 15  
    Pajak1504 A jaki masz na mśli soft ??