Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zawieszanie pcta prz - po pobraniu aktualizacji komputer zawiesza sie na obrazie

raf-al 20 Wrz 2012 08:48 954 5
  • #1 20 Wrz 2012 08:48
    raf-al
    Poziom 2  

Windows 7 hp,2 gb ram DDR2 ,800Mhz,dysk Samsung ATA-500 gb,grafika Radeon HD 6670 pcle,procesor Intel qore 2 Quad q6600 -2,40Mhz,plyta Aaus P5KPL am-se
    PROBLEM
    Restart komputera powoduje zawieszenie sie na obrazie płyty głównej-trzeba ponownie zrestartować komputer ,żeby się uruchomił-.Dzieje się tak po pobranych aktualizacjach,które do zainstalowania potrzebują właśnie restartu.Opcja -URUCHOM PONOWNIE -kończy się tak samo,wyłączenie i włączenie manualne nie stwarza problemu,proszę o pomoc -nie znam się zbyt dobrze na tym wszystkim -każda podpowiedz jest ważna -z góry dziękuję
    lepiej?

• #2 20 Wrz 2012 09:44
    Dj Haker
    Poziom 35  

To niestety nijak się ma do aktualizacji.

Skoro komputer zawiesza się na ekranie początkowym płyty głównej ( jak się domyślam ) to przyczyn może być kilka:
    - padający dysk twardy
    - padający zasilacz, słaby zasilacz
    - słabe napięcie baterii CMOS
    i inne.

Podaj markę i moc zasilacza. Wklej screen wszystkich zakładek z programu HD Tune. Zmierz napięcie baterii CMOS.

Spróbuj jeszcze tak: odłącz wszystkie zbędne urządzenia USB, karty PCI, napęd CD i zobacz, czy to coś zmieni. Chodzi o odciążenie zasilacza.

• #4 22 Wrz 2012 04:22
    raf-al
    Poziom 2