Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki wybrać TV cena ok.1500 zł / 32,led,full hd ?

21 Wrz 2012 09:31 3216 15
  • Poziom 9  
    Witam planuję na jesień czyli właściwie od dziś kupić jakiś tv do pokoju zważywszy że nie chcę wydawać zbyt dużej kwoty (cena do 1500) co do danych najlepiej 32 cale (odległość od tv do miejsca oglądania ok.3 metrów), led,full hd, 2-3 hdmi i 1 euro, odświeżanie 100 hz, usb i do zawieszenia na ścianie co byście mi polecili ? albo co zmienili ?
  • Poziom 1  
  • Poziom 25  
    Nie sugeruj się tym, że jak masz 3 metry to bierzesz tylko 32. Ale dla tych wymagań, hmmm, dorzucę jeszcze:
    1. LG 32LM3400, http://beta.ceneo.pl/17041186#tab=spec, ten jest bardzo fajny, 100Hz, złącza są, Cinema 3D, bardzo fajne pasywne 3D, przyjazne dla oczu, i jest możliwość powieszenia na ścianie
    2. LG 42CS460, http://beta.ceneo.pl/16422404, 50hz, ale ten jest dość popularny jak na tą cenę, nie dziwię się, jest FullHD, no i 42cali.
    3. Samsung LE40D503, http://beta.ceneo.pl/12988534

    Podsumowując, zastanów się czy nie chcesz większego, jak nie to z mojej strony polecam LM3400.
  • Poziom 19  
    Przekątna do tej odległości trochę mała, ale niestety możliwości ogranicza budżet. Dużego wyboru w tej cenie nie ma, ale myślę, że dobrym wyborem byłby w/w Philips, albo Panasonic.
    Ewentualnie możesz pomyśleć nad dołożeniem do EX720 ;)
  • Poziom 9  
    budżet jest większy ale po co mi większy tv jak i tak mało oglądam jedynie przez jesień/zimę więcej więc większy raczej mi nie potrzebny myślałem philips nie kosztuje 1500 zł tylko ponad 1700 zł to raz a tego drugiego panasonica nie znalazłem samsung ma odświeżanie 50 hz lg raczej wolałbym nie brać myślałem na początku o powieszeniu tv na ścianie ale jakiekolwiek znajdę tv w tej kwocie to kurcze wszystko 50 hz więc rozglądam się dalej i zastanawiam nad ewentualnym odrzuceniem tego pomysłu i postawieniem na biurku obok kompa a co wy na to ?

    http://www.neonet.pl/?p=samsung_ue_32_eh_5300

    i czy da się go zamontować na ścianie ?

    a co myślicie o ?

    http://www.neonet.pl/?p=thomson_32fu5253

    http://www.neonet.pl/?p=toshiba_32hl933
  • Poziom 9  
    ciesze się że byś takiego brał to sobie kup ;) ja mam mały pokój i nie chcę telewizora z bajerami a temat dotyczy 32 calówek !!!
  • Poziom 13  
    Za niewiele większe pieniądze dostaniesz zeszłorocznego Sony 32EX720.
    Więcej poczytasz o nim TUTAJ.
    Jest to TV w bardzo dobrym stosunku jakość/cena. Mam takiego w 46" w pracy do prezentacji różnych materiałów dla klientów i przyznam, że póki co mnie nie zawiódł.
  • Poziom 9  
    Za taką kasę to cudów nie kupisz, jeśli chcesz naprawdę dobry, ale... znajdziesz jakiegoś dobrego Samsunga, a nawet Toshibę (osobiście preferuję tą drugą markę). A jeśli chodzi o typ to moim zdaniem telewizor 3D to rzecz przereklamowana... najlepiej chyba wziąć LED, bo jakość obrazu moim zdaniem najlepsza.
  • Poziom 9  
    a co polecicie z 50 hz ale dodatkowo usb pvr do tej samej kwoty ?
  • Warunkowo odblokowany
    polecam samsung z serii 5...led,32cale,full hd,pobór prądu 39watt
  • Poziom 9  
    a inne propozycję ? wszystko to samo tylko odświeżanie 50hz i usb pvr
  • Poziom 9  
    pisałem tylko 32 cale
  • Poziom 1