Auto wpada w tryb awaryjny z błędem zbyt niskiego ciśnienia rail.
Sprawdzając ciśnienie wygląda to następująco.
Osiąga maxymalne ciśnienie 1800bar
Na wolnych ma od 230-270 wacha się
Ale zdarza sie, ze po dodaniu gaz do konca przy ciśnieniu okolo 1400bar nagle spada na okolo 100bar i wtedy zaczyna intensywnie dymic na niebiesko po chwili wskakuje spowrotem na 1500bar i dalej na 100bar. czasem jak trzymam gaz w podłoge to ciśnienie 100bar utrzymuje się, aż do odpuszczenia pedału gazu, jak pusze gaz wskakuje spowrotem na 230-270bar.
W trybie awaryjnym maxymalne ciśnienie to 1250bar
Wymieniony zawór regulacji ciśnienia. Wtryski były regenerowane wcześniej.
Pompa tez została wymieniona jakies 20tyś km wczesniej.
Proszę o pomoc.
Sprawdzając ciśnienie wygląda to następująco.
Osiąga maxymalne ciśnienie 1800bar
Na wolnych ma od 230-270 wacha się
Ale zdarza sie, ze po dodaniu gaz do konca przy ciśnieniu okolo 1400bar nagle spada na okolo 100bar i wtedy zaczyna intensywnie dymic na niebiesko po chwili wskakuje spowrotem na 1500bar i dalej na 100bar. czasem jak trzymam gaz w podłoge to ciśnienie 100bar utrzymuje się, aż do odpuszczenia pedału gazu, jak pusze gaz wskakuje spowrotem na 230-270bar.
W trybie awaryjnym maxymalne ciśnienie to 1250bar
Wymieniony zawór regulacji ciśnienia. Wtryski były regenerowane wcześniej.
Pompa tez została wymieniona jakies 20tyś km wczesniej.
Proszę o pomoc.