Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

thunderbird-nie przyjmuje "wybranej" poczty

21 Wrz 2012 12:37 2679 9
  • Poziom 26  
    Problem polega na tym, że thunderbird nie przyjmuje (albo blokuje?) pocztę (tj.maile powiadamiające o odpowiedzi w tematach, które zainicjowałem) z jednego forum internetowego, mianowicie:
    http://fordescort.pl/forum/index.php?redir=1
    Na profilu mam zaznaczoną opcję powiadamiania, pomimo tego po każdym poście zaznaczam ją oddzielnie. Mam pocztę na interii, ponieważ z innych witryn chociażby z "Elektrody" otrzymuje takie maile wydaje mi się, że ogólnie klient poczty działa. Na tamtym forum nikt nie ma interii a większość gmail i oni otrzymują powiadomienia. Doradzono mi otwarcie kolejnego konta na gmail, ale na teraz nie chciałbym powiększać kont które mam.
    1/.Czy da się ustalić przyczynę takiego stanu rzeczy?,gdzie ona leży po mojej stronie, czy platformy z forum samochodowego?,
    2/. Czy można temu zaradzic bez zakładania kolejnego konta, teraz na gmail?,
    3/. Mile widziane inne podpowiedzi:).
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 31  
    Zmień na forum adres powiadamiania na inny jak będą maile to znaczy, że z gmail.com coś nie tak. A jak i tam nie dotrą to wina forum.
  • Poziom 2  
    możesz miec coś w ustawieniach ciasteczek w przegladarce. byc może ona za każdym, razem kiedy ja zamykasz kasuje te ciasteczka. Rozumie ze w thunderbirdzie nie włączyłes przypadkiem filtru niechcianej poczty ?

    Druga sprawa, nie napisałeś czy dochodzą te powiadonia do interii, chodzi mi o http://poczta.interia.pl/

    Ja bym spróbował innej przeglądarki, sam nie wiem ale zaraz sam się zapisze i sprawdzę jak to chodzi na Interii i wspomnianym przez ciebie forum.
  • Poziom 26  
    Kasek21 napisał:
    Sprawdź w skrzynce na www.interia.pl czy te wiadomości nie lądują w SPAM'ie.

    Od tego zacząłem, nie ma ich tam.
    kmaxx napisał:
    Rozumie ze w thunderbirdzie nie włączyłes przypadkiem filtru niechcianej poczty ?

    Mam włączony filtr, wyłączyłem i jest to samo.
    kmaxx napisał:
    nie napisałeś czy dochodzą te powiadonia do interii

    Nie wpadłem na to, sprawdziłem nie dochodzą.

    Kasek źle zrozumiałem teraz dopiero sprawdziłem, nie ma. Wczesniej sprawdziłem w swojej skrzynce
  • Poziom 11  
    Witam, problem z odbieraniem poczty poprzez TB leży po stronie interii.Oto informacja na moje zapytanie dot. identycznego problemu z dn. 13.09.
    Szanowny Użytkowniku,

    Informujemy, że z powodu problemów technicznych część wiadomości
    znajdujących się na Twoim koncie może być tymczasowo niedostępna.
    Z tej samej przyczyny na czas usuwania usterki wyłączona została
    również możliwość pobierania wiadomości programem pocztowym
    poprzez protokół POP3.

    Dział techniczny INTERIA.PL podejmuje wszelkie możliwe działania,
    aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

    Pozdrawiamy,
    Biuro Obsługi Klienta INTERIA.PL

    info z 17.09.
    Witam,

    Jest to spowodowane awarią która się wydarzyła na serwerze na którym jest m.in. Pana/Pani konto. Wkrótce

    zostanie przywrócona możliwość łączenia z pop3 i wiadomości. Jeżeli Pan/Pani chce odzyskać szybko dostęp do

    pop3 jest to możliwe, jednak wiążę się to z ryzykiem zapchania skrzynki przez maile które zaczną być

    ściągane od początku pierwszego połączenia konta z pop3.

    Pozdrawiam,



    Marcin Gadowski | Biuro Obsługi Klienta | GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp.k. (dawniej: INTERIA.PL sp. z

    o.o.)

    tel.: (12) 646 28 12 | fax: (12) 646 27 10

    e-mail: bok(malpa)firma.interia.pl | www.interia.pl


    Widać jak technicy z interii >>szanują<<< sobie pracę .Do dn. dzisiejszego żadnych zmian.
  • Poziom 11  
    Thunderbird nie odbiera żadnej poczty z serwera interii poprzez protokół pop3.Wysyła natomiast bezproblemowo.Na pytanie, kiedy usunięta zostanie usterka dziś otrzymałem odpowiedź\;
    Witam,

    Niestety nie posiadamy informacji o czasie usunięcia skutków awarii - prosimy o cierpliwość.
    Pozdrawiam,

    Marcin Blecharz | Biuro Obsługi Klienta | GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp.k. (dawniej: INTERIA.PL sp. z o.o.)

    tel.: (12) 646 28 12 | fax: (12) 646 27 10
  • Poziom 26  
    cenoley napisał:
    Thunderbird nie odbiera żadnej poczty z serwera interii

    No to dziwne, ja otrzymuję codziennie pocztę, za wyjątkiem forum o którym wyżej mowa.