Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra H 1.9cdt 150PS - Brak kodow bledow - auto nie zapala

21 Wrz 2012 22:19 2088 9
  • Poziom 2  
    Witam Forumowiczow i prosze o porade. Pisalem juz dzisiaj lecz moj problem nie zostal "wrzucony" na forum. Opis problemu.
    Od dluzszego czasu czulem w czasie jazdy brak "ciagu", wg mnie byla to wina zasyfionego egr`a i przepustnicy. Zamowilem te dwie uszczelki i jezdzilem z tym problemem. W dniu odbioru czesci - nastapila eskalacja usterek - calkowity brak mocy. Z 150 PS zrobilo sie 15, auto jechalo max. 20-30 km i zaczelo kopcic na czarno. Majac strach, ze nastapi jeszcze cos gorszego, zadzwonilem po kolege aby mnie z holowal do domu. Przy holowaniu silnik pracowal na wolnych obrotach ze wzgledu na wspomaganie kierownicy i hamulcow. Przed domem auto wiechalo o swoich silach na miejsce parkingowe. Nastepnego dnia nastapilo czyszczenie erg ( o dziwo nie byl mocno zasyfiony-poprzednie czyszczenie bylo na wiosne - moze dlatego), oraz przepustnicy, byla zawalona sadzami, a takze wymiana filtra paliwa - zbliza sie zima. Po czyszczeniu tradycyjnie - kasowanie bledow (Op - Com`em), gdyz byly bledy: P 2279 i 2452 - miezone Op - Com`em, tylko to posiadam. Po tej czynnosci zaskoczenie - auto nie zapala(!), a nie wykazuje zadnych bledow - rozpacz! Trzykrotnie bylo sprawdzane co rozkrecalem - egr i przepustnica.
    Opierajac sie na logice:
    - odrzucilem mozliwosc przeskoczenia paska rozrzadu, gdyz auto o wlasnych silach - slabych bo slabych, ale - wjechalo na miejsce parkingowe, dodatkowo silnik rownomiernie pracowal i trzymal wolne obroty, zostal wylaczony poprzez wylaczenie kluczyka,
    - uklad zasilania jest szczelny - brak jakichkolwiek plam paliwa w komorze silnika i pod autem,
    - po kontroli Op Com`em, cisnienie paliwa przy kreceniu rozrusznikiem wynosi ok. 28-32 MPa - 280-320 bar.

    Obecne objawy:
    - przy przekreceniu kluczyka slychac prace pompy paliwa w zbiorniku,
    - silnik przy kreceniu rozrusznikiem probuje zapalic - powtarzam - probuje, lecz nie moze zaskoczyc, jakby nie dostawal paliwa,
    - odkrecajac przewod do wtryskiwacza - przelewa sie ON,
    - Op - Com nie wykazuje zadnych bledow(!) - dla mnie jest to obled(! - zart).
    - bezpieczniki w skrzynce komory silnika sprawdzone, chyba 4 szt(?)
    -
    Zastanawiam się czy te objawy maja cos wspolnego z tym, ze pdf jest przytkany już na 105%?

    Auto ma przejechane 110.000 km (orginalne), nigdy nie mialem zadnych(!) problemow, auto tankowane na dobrej stacji benzynowej.

    Teraz zdaje sie na Was Forumowicze, zaznaczam, ze jestem zielony w temacie elektroniki tj. co i jak sie mierzyc itd.
    Prosze o pomoc.

    P.S. pisze z niemieckiej klawiatury i dlatego nie pisze polskich znakow - przepraszam.
    Pozdrawiam
  • Poziom 42  
    - Op - Com nie wykazuje zadnych bledow(!) - dla mnie jest to obled(! - zart).
    A co w tym śmiesznego?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Czasami ludzie ze zlosci sami z siebie sie smieja - z wlasnej bezradnosci, czy to jest dziwne, lub trudne do zrozumienia? Ciesze sie i zarazem zazdrosze, ze Ciebie to jeszcze nie spotkalo.
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Motronic napisał:
    Ty myślałeś, że będzie kod "666-ten samochód nie zapala bo jest uszkodzone to i to, czekaj, łączę się z internetem, poszukam gdzie to mają najtaniej, zamówię, i dodatkowo wynegocjuję stosowny rabacik"?


    Z Twojego wpisu wynika, ze jednak jest cos nie w porzadku, tylko co?. Czekam na dalsze czszegoly, co dokladnie sie nagle zepsulo.
    Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.
  • Poziom 42  
    Nie każdy musi się znać na samochodach...oddaj do naprawy, to nie wstyd...bo to co opisujesz jest bez sensu...
  • Poziom 2  
    Motronic napisał:
    Jak by mnie to spotkało to bym odpalił mózgownicę. Aby to naprawić to niestety trzeba wiedzieć co silnikowi do szczęścia potrzeba. Sam fejsik to za mało; jak widać.


    Nadal czekam na Twoja podpowiedz i smieje sie ze swojej glupoty, bo nic nie przychodzi mi nadal do "mozgownicy"

    Dodano po 3 [minuty]:

    autoas napisał:
    Nie każdy musi się znać na samochodach...oddaj do naprawy, to nie wstyd...bo to co opisujesz jest bez sensu...


    Typowo polskie podejscie!!!

    Dziekuje za Twoje "zyczliwe porady". Prosze wylacz sie z mojego tematu.
    Zycze dobrej nocy.
    Pozdrawiam
  • Moderator Samochody
    Spróbuj odpalić na plaku, jak się uda, to zawieź do warsztatu, bo problem jest po stronie paliwowej, jak się nie uda, to jw, bo problem jest po stronie mechanicznej
    Tym pesymistycznym akcentem zamykam..
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    nicvan napisał:
    Zastanawiam się czy te objawy maja cos wspolnego z tym, ze pdf jest przytkany już na 105%?