Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Farnell IoTFarnell IoT
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen C3 1.4I - Awaria zap這nu i hamulca - elektryka/elektronika

22 Sep 2012 18:04 6618 8
  • Level 10  
    Witam wszystkich w dziale!

Citroen C3 1.4 benzyna rocznik 2003. Kupiony jako super, hiper pewny, od znajomego rodziny, w zasadzie bez sprawdzania.

Najch皻niej odkopa豚ym stary znaleziony temat, jednak nie jest to mo磧iwe. Dlatego chcia豚ym prosi o wyt逝maczenie o co chodzi i jak problem rozwi您a. Niestety nie jestem mechanikiem samochodowym, ani elektrykiem, ale pewne przeszkolenie techniczne i og鏊ne poj璚ie mam.

Problem jaki napotka貫m w samochodzie mojej przysz貫j te軼iowej jest podobny do tego:
    www.elektroda.pl/rtvforum/topic1891290.html
    Niestety jest tam wiele innych usterek, a ona je寮zi p鏦i si da, ja z kolei mam do czynienia z tym autkiem raz na tydzie, wi璚 cz瘰to dowiaduj si o problemach po czasie. Z tego te powodu nie znam zbyt dobrze citroena, ale instrukcje czyta貫m ;)

W skr鏂ie wygl康a to tak:
    1. 安iat豉 stopu pal si ca造 czas przy w陰czonych 鈍iat豉ch (tak瞠 przy wy陰czonym zap這nie na pozycyjnych.
    2. Przy wy陰czaniu silnika, je郵i s w陰czone 鈍iat豉 i trzymam peda hamulca, silnik si nie wy陰cza, deska ga郾ie. Mo積a wyj望 kluczyk!
    3. Puszczenie hamulca powoduje wy陰czenie wszystkiego przy wy陰czonym zap這nie. Deska na chwil si zapala.
    4. Od momentu kupienia (4 mc) "klei" si do pod這gi peda stopu. Czasami zostaje w pozycji wci郾i皻ej mimo 瞠 nie wciska si go z ca貫j si造. Po prostu si jakby blokuje.
    5. Przy naciskaniu peda逝 hamulca widz, 瞠 porusza si czujnik hamulca.
    6. Radio (bardzo stare jak na taki samoch鏚) jest tak pod陰czone 瞠 w陰cza si je przyciskiem i wy陰cza tak samo - nie wy陰cza si samo po wyj璚iu kluczyka czy od陰czeniu zap這nu.

A dok豉dnie by這 to tak: