To jest kolego serwis33 XF105 a nie XF95 zatem są dwie magistrale V-CAN ("Vehicle CAN"): V-CAN2 (Niebieski & Zółty) oraz V-CAN1 (Czerwony & Żółty).
VCAN1 łączy sterowniki: AGC-A (oraz ma wyjście w złączu diagnostycznym do AGC-A),selector gear AGC-A, EAS/EAS2, VIC-3, immobiliser, modulator AS Tronic, DMCI.
V-CAN2 łączy sterowniki: tachograph, Adaptive Cruise Control, intarder EST-52/42, VIC-3, ABS-E2/EBS-2, DIP-4, DMCI, ECAS-4, BBM (body builder module), wyjścia na CAN distribution block ("złodziejka" magistrali V-CAN2).
Jak łatwo można zauważyć, moduł VIC-3 jest CAN Gateway (czyli bramką CAN) który koordynuje komunikację pomiędzy głównymi magistralami CAN.
Natomiast magistrale EBS-CAN, TRAILER-EBS-CAN czy VSC-CAN współpracujące z modułem EBS są magistralami lokalnymi (nie łączą innego większego sterownika aniżeli EBS). Przypadkiem szczególnym jest magistrala TRAILER-EBS-CAN która jest magistralą otwartą (bo przyczepa jest albo i nie) i napięcia w TRAILER-EBS-CAN a masą są inne niż gdziekolwiek indziej, i wynoszą 1/3 U_Batt (CAN Low) i 2/3 U_Batt (CAN High).