Witam !
Od niedawna jestem szczesliwym(?) posiadaczem nesotrady o predkosci 10mb i nowego routeru TP-Link TD-W8960N. Od samego poczatku były problemy z internetem, rozlaczal sie itd. Po kilku interwencjach do Panow z neo probowali mi oni pomoc, jeden przyszedl i mowil ze to wina routera, jeden wpadl na to ze kable telefoniczne sa walniete (te co ida juz do domu do gniazdka(posiadam 2) i kazal 1 z nich wymienic. zrobilem to ). Niestety nadal są problemy, nie wiem czy dzwonic jeszcze do neostrady czy w ogole cos mi pomoga, czy jednak moze ktos z szanownych uzytkownikow bylby w stanie rozwiazac moj problem, ktory jak podejrzewam jest zwiazany z routerem i byc moze konfiguracja.
O wszystkie dodatkowe dane pytac , odpowiem najszybciej jak sie da .
Od niedawna jestem szczesliwym(?) posiadaczem nesotrady o predkosci 10mb i nowego routeru TP-Link TD-W8960N. Od samego poczatku były problemy z internetem, rozlaczal sie itd. Po kilku interwencjach do Panow z neo probowali mi oni pomoc, jeden przyszedl i mowil ze to wina routera, jeden wpadl na to ze kable telefoniczne sa walniete (te co ida juz do domu do gniazdka(posiadam 2) i kazal 1 z nich wymienic. zrobilem to ). Niestety nadal są problemy, nie wiem czy dzwonic jeszcze do neostrady czy w ogole cos mi pomoga, czy jednak moze ktos z szanownych uzytkownikow bylby w stanie rozwiazac moj problem, ktory jak podejrzewam jest zwiazany z routerem i byc moze konfiguracja.
O wszystkie dodatkowe dane pytac , odpowiem najszybciej jak sie da .