Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki rozmiar obudowy do głośnika GND-30-100-8-SC z końcówką mocy 150 W?

27 Sty 2005 16:38 1026 6
  • Poziom 12  
    Tak jak powyżej potzrebuje wymiary obudowy do subwoofera. Mianowicie interesuje mnei obudowa 50 litrów, która się ładnei prezentuje. W tym ma siedziec głośnik GND-30-100-8-SC dotego końcówka mocy 150W dokładnie ta http://www.elektroda.net/audio/tda7294/. MA tam jeszcze być wsadzony toroid na 180W i wygłuszenie. Jaką obudowe polecacie?? Chodzi mi konkretne o wymiary. Z góry dzięki i Pozdrawiam Paweł

Dodano po 14 [minuty]:

A i własnei dodam że obudowa ma mieć b-r i co sie tego tyczy jaka średnica b-r ma byc do głośnika 30cm ????

Sorki za takie pytania ale jestem początkujący i liczę na wyrozumiałość forumowiczów i na waszą pomoc. Dzięki i Pozdrówka
  • Poziom 13  
    rozmiar BR do glosnika 30cm powinien byc ok 13-15 cm srednicy. dlugosc obliczasz w jakims programie (np WinISD) a wymiary obudowy powinny byc takie zeby zaden z bokow nie mial takich samych wymiarow (pomijajac te przeciwlegle) najlepiej przednia lub tylna scianke pochylic pod jakims katem...to zapobiegnie powstawaniu nieprzyjemnych rezonansow i fali stojacej.

porawiam tu swoj post bo nie wzialem pod uwage parametrow glosnika...faktycznie ten moze nie nadawac sie do BR ale w przypadku glosnika o parametrach pozwalajacych na BR robi sie to tak jak powyzej
  • Poziom 43  
    Dankos troche nie tak...

Nie potrzeba w takim przypadku końcówki 150W bo bedzie grała jak 90Watowa końcówka ale na pewno lepiej niż jeden pojedyńczy modół 7294. Wada jest niemożność kategoryczna grania na 4 Ohmach.