Witaj powiedz jaki to jest pilot na podczerwień czy radiowy ale jaki by nie był to będzie ci potrzebny kod blokady w trysku jest to czterocyfrowy kod który jest ściągany przez serwis na podstawie numeru z tabliczki znamionowej pojazdu dopiero po wpisaniu tego kodu można wprogramować kluczyk można to też zrobić za pomocą komputera ale tylko w serwisie poprostu ten kod wprowadza się poprzez kabel i komputer a ręcznie aby go wprowadzić wykożystuje się przycisk od centralnego zamka i diode od blokady zapłonu na podstawie ilości mrugnięć wprowadzamy kod np: jedynka jedno mignięcie i puszczamy przycisk centralnego zamka i znów go przyciskamy i liczymy tyle mignięć ile ma następna cyfra np 4 i puszczamy i tak dalej aż wpiszemy wszystkie cyfry po tej operacji zamek centralny powinien się zamknąć i otworzyć i nalerzy wtedy nacisnąć przycisk w pilocie jeśli jest coś w mojej wypowiedzi nie tak to proszę o poprawienie .Dziękuje i pozdrawiam
Witaj ja osobiscie się z tym nie spotkałem żeby on był w kluczyku ze względów bezpieczeństwa ten kod nie jest podawany na kluczyku chyba że ktoś sobie go zapisał mając taki kod można bez problemu uruchomić auto.Chodzi mi o rozblokowanie blokady zapłonu taki kod ma tylko serwis ściągają go na życzenie klijenta i na podstawie dowodu rejestracyjnego tam jes zapisany numer nadwozia koszt ściągnięcia jakieś 4 lata temu wynosił 30zł w lubinie w serwisie Renault. Pozdrawiam
4 cyfrowy kodzik dostaniesz w ASO za friko tak że nie boj sie telefonu dzwon podaj VINa a oni podaja ci kod -sprzyda ci sie na przyszlość pewnie....... Gdyby były problemy z kodem POMOGE!!!!!
jeżeli pilot nie działa a samochód dalej ci zapala to znakiem tego że masz problem z samym pilotem a nie z immobilajzerem!!!
I to wtedy niema nic wspólnego z kodem immo.
Po prostu rozprogramował ci się pilot i trzeba go doprogramować na nowo.
To się często zdarza w renault. Zrób to w serwisie lub u dobrego elektronika samochodowego.
pozdrawiam
Witam
przepraszam że się dołączę do dyskusji ale mam pytanie dotyczące immo i kodów (jak moderator uważa niech przeniesie to na nowy wątek).
niestety czeka mnie wymiana komputera w megane. mam komputer używany ale ze starymi kodami immo. co trzeba zrobić żeby wprowadzić tam kody nowego (mojego immo) i tym samym odblokować zapłon, czy wogóle tak można, pstrykając tym przyciskiem od centralnego ??
Musisz wyczyścić komputer. Po takim zabiegu powinien przyjąć nowy kod
immobilisera pod warunkiem, że immo jest sprawne.
Podaj więcej danych nt. Twojej Meganki.
R.
Dodano po 59 [sekundy]:
Musisz wyczyścić komputer. Po takim zabiegu powinien przyjąć nowy kod
immobilisera pod warunkiem, że immo jest sprawne.
Podaj więcej danych nt. Twojej Meganki.
R.
megane 96r 8v K7M sterownik jak w załączniku.
czy można domowymi sposobami wyczyścić strownik ?
znalazłem magików którzy to robią ale wybaczcie polska to strasznie pazerny kraj ich ceny są zabijające (używany i na gębę 100% sprawny - ale bez żadnej gwarancji - strownik + wyczyszczenie kompa u magika to prawie 2/3 ceny nówki w ASO).
może na tym forum są osoby które chcą zarobić i pomóc a nie zedrzeć ostatnią kasę z człowieka.
odp do tomkab:
jesli po odwarciu pilotem samochód przy rozruchu zapali i gaśnie po 1,5s to test to z pewnością blokada immo, auto ma wysylanie kodu immo w pilocie.
tutaj przyda ci się kod immo ktory możesz dostać w ASO.
odp do jroza:
daruj sobie domowe sposoby. Lepiej jedz do ludzi co już to robili.
tutaj nie chodzi o wyczyszczenie lecz o dokonanie zmian w pamięci sterownika.
witam
do gp power-a
wiem ze kod immo dostane w ASO ale co innego mnie martwi
jak naprawic ten kluczyk?
czy w ogóle mozna go naprawić?
czy od razu kupić nowy ?
pozdro
T
do gp power:
chodziło mi dokładnie o to co napisałem, czyli o wyczyszczenie kodów immo ze sterownika wtrysku. nie przeprogramowanie, mogłem mieć identyczny sterownik (jak mi padł - czyli oprogramowanie jest zgodne w 99,9%) tylko z zablokowany kodem immo z auta w którym był.
Oczywiście można kod bardzo łatwo usunąć ze sterownika ale... trzeba mieć numery auta z którego pochodzi sterownik i numery kluczyków (a sterowniki na złomach są przeważnie ze szrotów na zachodzie europy, a tam nikt wyciągając części nie myśli o pisaniu numerów, dla nich za trudne jest czasami napisanie typu silnika z jakiego pochodz - bo ten sam silnik może być w kilku modelach aut np.scenic megane ).
Posiadając wiedzę na temat numerów możemy napisać do renault polska o kod deatywujący blokadę i go dostaniemy ! za symboliczną opłatę. jak mamy kod "bawimy się" przyciskim centralnego wewnątrz reni i blokada zdjęta (jakie to proste jak mamy ten zasrany kod lub numery !!!)
Jak nie mamy zaklętych numerów pozostają nam owi magicy BO W ASO NIKT NIE ŚCIĄGA BLOKAD ponieważ sterownik wtrysku jako część zamienna dostarczna jest czysta. Przypadkowe zaprogramowanie podczas testu (czy to aby na 100% padł sterownik) jest winą servisanta ale to nie kłopot bo zaprogramował go kodem z samochodu który przed nim stoi i ma do niego kluczyki (więc i ma zaczarowane numery). Wtedy podłącza urządzenie diagnostyczne (tam nikt się nie bawi centralnym - to zabawa dla nas) wklepuje kod i sterownik jest czysty (ale zawsze trzeba mieć ten ..... kod !!!).
Po długich poszukiwaniach (tu bardzo serdeczne podziękowania romuald) dostałem telefon (zresztą od serwisanta ASO) do firmy handlującej częściami nowymi i używanymi do francuzów.... i przysłali w bardzo miłych i pięknych pieniądzach sterownik czyściutki z gwarancją możliwością zwrotu na którym autko jeździ (niestety troszeczkę więcej pali).
WNIOSEK
polska pazerność nie zna granic.
Jeżeli kogoś spotakła taka przykrość jak mnie służe radą pomocą numerami telefonów. Nie załamujcie rąk można na nowo uruchomić samochód (w cięgu 1 tygodnia) za rozsądne pieniądze ok 1000 zł a nie jak w ASO za ok 3500 (sterownik + usługa) i nie jak oferują magicy za ok 1500-2000 (koszt bezużytecznego steronika ze złomu + koszt przystosowania, usunięcia kodów immo)
ludzie którzy czyscicie sterowniki jak już zwrócą się wam koszty interejsu i oprogramowania (moja sugestia że napewno nie oryginalnego tylko nabytego nie zbyt legalnie - nikt z magików nie chciał mi wystawić faktury ) to zacznijcie za swoje usługi brać noramlne pieniądze. uwierzcie mi że więcej zarobicie
witam
do gp power-a
wiem ze kod immo dostane w ASO ale co innego mnie martwi
jak naprawic ten kluczyk?
czy w ogóle mozna go naprawić?
czy od razu kupić nowy ?
pozdro
T
da się to zrobić ale nie wiem kogo ci poradzić w okolicach słupska.
Witam.
Czy moze mi ktos pomoc wykonac drugi kluczyk do Renaul Kangoo ?
Nie pamietam dokladnie roku ale chyba nie starszy niz 2000 i diesel.
Znajomy kupil go w niemczech i posiada tylko 1 a chce miec zapasowy dla zony.
byl w serwisie Remnault i po 3 godzinach nic mu nie zrobili gdyz podobno nie moga znalezc kodu !!!
Jesli ktokolwiek moze pomoc lub naprowadzic jak to wykonac bede wdzieczny. Confused
pzdr...................
Witam.
Czy moze mi ktos pomoc wykonac drugi kluczyk do Renaul Kangoo ?
Nie pamietam dokladnie roku ale chyba nie starszy niz 2000 i diesel.
Znajomy kupil go w niemczech i posiada tylko 1 a chce miec zapasowy dla zony.
byl w serwisie Remnault i po 3 godzinach nic mu nie zrobili gdyz podobno nie moga znalezc kodu !!!
Jesli ktokolwiek moze pomoc lub naprowadzic jak to wykonac bede wdzieczny. Confused
pzdr...................
Tak apropo pracuje w serwisie Renault jako elektromechanik i wiem jak szuka sie numery kodow wszystkich.....
moge ci go bez problemy znalesc ale potrzebuje nyumer nadwozia tego auta jesli byl kupiony i numery ma orginalne to kod pojawi sie w 3 sek....
dalszed info tylko i wylacznie na maila....
pozdro
sorry ze zaczepiam stary post ale 1. Co zrobic jak u mnie ten kod sklada sie rowniez z literek? 2. jak wpisac 0 ? 3. czy ta procedure trzeba powtarzac przy kazdym uruchomieniu samochodu czy wczytuje sie go raz i zapamietany?