Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna 2.0 16v F4R - rzegot powyzej 2.800 obrotow

28 Wrz 2012 16:44 3000 6
  • Poziom 2  
    Pytanie brzmi: Co może być przyczyną metalicznego rzegotu dochodzącego z głowicy po przekroczeniu 2.800 obrotów, dźwięk nasila się gdy puszczę gaz i silnik schodzi z obrotów az do momentu gdy obroty spadna ponizej 2.800. Silnik do tej granicy pracuje idealnie równo i cicho, przy rozruchu koło zmiennych faz nawet nie jęknie więc jego nie podejrzewam. Dodam jeszcze że silnik nawet na pierwszym biegu ciężko dociagnac do odcinki, w zasadzie po przekroczeniu 4.200 obrotow przestaje sie wkrecac wyzej.


    Zgłoś ten post
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Nie, do 2.800 obrotów pracuje idealnie, trzyma obroty i nie gaśnie.
  • Poziom 31  
    Albo przestawiony któryś z wałków.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Fazator się kończy.

    W tych silnikach podczas odpalania nie dawał o sobie znać, lecz podczas pracy głównie na wolnych obrotach.
  • Poziom 2  
    Tylko że jak sie kzfr konczy to jest tez spadek cisnienia oleju, a cisnienie jest w normie. Sprawdzil bym ten rozrzad czy sie czasem nie przestawil (brak klinow na walkach). Wie ktoś moze jakie sa wymiary blokady walu korbowego? Dlugosc trzpienia 70mm wraz z gwintem M10, średnica trzpienia 8mm i czy w wale jest wciecie na trzpien czy tylko sie opiera na nim? Jak ktos potwierdzi to wytocze w pracy bo na allegro to za drogo jak za kawalek preta.
  • Poziom 17  
    W Espace silnik 2.0 16V F4R 701 . Po odkręceniu plastikowego kolektora ,okazało sie że oberwane jest mocowanie od przepustnicy .!Przepustnica trzymała się w obudowie filtra i kolektora !To w moim przypadku na wysokich obrotach (brak obrotomierza w espace) powodowało rzegot !



    Laguna 2.0 16v F4R - rzegot powyzej 2.800 obrotow