Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odbiór TV UPC na laptopie (bez dekodera)

sejmir89 29 Wrz 2012 10:22 8496 8
  • #1 29 Wrz 2012 10:22
    sejmir89
    Poziom 7  

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem zielony jeśli chodzi o elektronikę więc proszę o wyrozumiałość w moim (zapewne banalnym) problemie. Przejrzałem forum, na którym jest wiele podobnych tematów, ale nie znalazłem odpowiedzi do mojej sytuacji.

W mieszkaniu studenckim korzystam z oferty UPC (internet 30 MB+ TV 50 kanałów). W normalnej eksploatacji jest tylko internet (router wi-fi), sygnał tv-niewykorzystywany. Chciałbym sobie podłączyć sygnał tv do laptopa, ale nie wiem, czy najtańsze tunery tv na USB (taki jak ten CYFROWY TUNER TV USB DVB-T MPEG4: http://allegro.pl/ tutaj pomogą. Oferta 50 kanałów dostępna jest bez dekodera: po podłączeniu kabla do starego kineskopowego tv Funai i wyszukaniu kanałów- nie było wszystkich kanałów, ale po ostatniej wizycie montera UPC, oznajmił, że teraz wszystkie są dostępne (nie sprawdzałem). Nie mam jednak możliwości podłączenia sygnału do TV ze względu na brak na niego miejsca w swoim pokoju (mieszkanie studenckie, "puszka" UPC nie w moim pokoju). Długość kabla od "puszki" UPC do komputera to około 10m- tutaj moje drugie pytanie: czy na takiej długości ma wpływ jakość kabla, czy warto dopłacać?

Moderowany przez Pablo1964:

3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).

0 8
  • #2 29 Wrz 2012 11:16
    egon42
    Poziom 37