Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki router na duże mieszkanie z zakłóceniami

JinLisek 13 Paź 2012 11:20 4248 32
  • #31
    JinLisek
    Poziom 12  
    Czy karta WiFi do laptopa mogłaby polepszyć jakość odbieranego sygnału?
  • #32
    bogiebog
    Specjalista Sieci, Internet
    U mnie, stary latop bez karty WIFI + karta WIFI USB WN722N + 5dbi antenka ma gorszy odbiór niż nowy laptop z wbudowaną kartą WIFI.
  • #33
    Nataniel23
    Poziom 11  
    tak mogłaby... hehehe

    a tak serio w jednym z pokojów mialem w laptopie po wifi bez tej karty na usb predkość speed testem 1-2Mb/s gdzie na kablu mam okolo 18-19Mb/s. Z kartą i dokupiona antenką mam teraz 12-14Mb/s. Od routera dzielą ten pokój: schody, strop i 3 sciany. Tak to jest u mnie co nie znaczy ze zadziała tez u ciebie ( chociasz mysle ze na 90% pewnie by działało ). Widzisz z wifi jest tak że albo inni cie zakłócaja albo masz grube sciany lub drzewa albo gdzies tam po drodze jest np: mikrofala która skutecznie zagłusza pasmo 2.4Gh.
    Ta karta Tp-linka jest jedna z najlepszych kart jakie dostaniesz w sklepie w kategori jakosc/cena ( okolo 40 pln ) antenka do niej to ze 12-20 pln. Tylko skoro masz juz kabel to po co ci to? tylko niepotrzebnie ześ kupił tego AP ale nie dziw sie bo o to pytales w poscie i dlatego tak ci doradzono. Chociasz pewno ludzie mysleli tu o stworzeniu mostu na WiFi i nie brali pod uwage poprowadzenia kabla do AP ...hehehe
    Nast. razem lepiej formułuj pytanie
    pozdro
    p.s. to co pisze bogieborg moze być prawdą bo karty wbudowane w nowe laptopy maja anteny fraktalne - takie jak np: w komórkach.
    Tak z innej beczki Netia Spot i pewnie jakies inne routery tez nie koniecznie współdziałaja z kartami na czipsecie athrosa. Moze byc powodów wiele dlatego napisalem ze u mnie działa a u ciebie mogło by dzialać