Toyota Corolla 2007 ZRE 1ZRFE JTNBV56E2020033xx Smart KEY.
Temat ciężki szczególnie dla mnie, bo głównie zajmuje się Vw i Audi.
Corollka po wyłączeniu zapłonu system Smart KEY - Entry & Start Live załącza wentylator chłodnicy na stałe. Zacząłem od wymiany modułu wentylatora, niestety nic się nie zmieniło. W sterownikach brak błędów, używam Techstream.
Zabrałem się za pomiary. Na włączonym zapłonie na przewodzie sterującym modułu wentylatora czerwono/zielony jest masa 0V, wentylator wtedy jest wyłączony.
Wyłączam zapłon na przewodzie pojawia się 4,5 V i wentylator zaczyna się kręcić.
Po wysterowaniu wentylatora testerem na włączonym zapłonie włącza się bez problemów z tym że chodzi trochę wolniej niż na wyłączonym zapłonie. Po podłączeniu oscyloskopu przy wysterowaniu sterownik silnika steruje modułem impulsem wypełnienia. Kiedy wyłączę zapłon na przewodzie sterującym pojawia się 4,5 V ale nie ze starowinka tylko od strony modułu wentylatora. Wygląda to na uszkodzony moduł wentylatora, ale to druga sztuka, używka więc nie wykluczam uszkodzenia, ale to nie koniec dziwactw.
Jeżeli na włączonym zapłonie zostawię klimatyzację na jakiejś funkcji nawiew na nogi szybę, obroty nadmuchu minimalne lub max. to po wyłączeniu zapłonu nawiew dalej chodzi, gaśnie tylko wyświetlacz.
Druga sprawa raczej czwarta to system Entry & Start Live.
Błędów niema, ale za symulowane się pojawiają. Drzwi z przycisku się nie otwierają i nie zamykają z przycisku w klamce. Po wyjęciu pilota z samochodu na liczniku pokazuje się komunikat NO KEY Detect. Ale natomiast działa bagażnik z pilotem w ręku się otwiera, bez pilota nie otworzy się.
Po próbie zaprogramowania pilotów Techsterm wyrzuca jakis Error z numerem.
Nie moge też odczytać parametrów pomoiarowych czy wysterować podzespoły.
Gdzie wogóle jest Sterownik Entry & Start Live.
Może ktoś ma schematy do tae Corolki.
Pomózcie bo ręce opadają
Temat ciężki szczególnie dla mnie, bo głównie zajmuje się Vw i Audi.
Corollka po wyłączeniu zapłonu system Smart KEY - Entry & Start Live załącza wentylator chłodnicy na stałe. Zacząłem od wymiany modułu wentylatora, niestety nic się nie zmieniło. W sterownikach brak błędów, używam Techstream.
Zabrałem się za pomiary. Na włączonym zapłonie na przewodzie sterującym modułu wentylatora czerwono/zielony jest masa 0V, wentylator wtedy jest wyłączony.
Wyłączam zapłon na przewodzie pojawia się 4,5 V i wentylator zaczyna się kręcić.
Po wysterowaniu wentylatora testerem na włączonym zapłonie włącza się bez problemów z tym że chodzi trochę wolniej niż na wyłączonym zapłonie. Po podłączeniu oscyloskopu przy wysterowaniu sterownik silnika steruje modułem impulsem wypełnienia. Kiedy wyłączę zapłon na przewodzie sterującym pojawia się 4,5 V ale nie ze starowinka tylko od strony modułu wentylatora. Wygląda to na uszkodzony moduł wentylatora, ale to druga sztuka, używka więc nie wykluczam uszkodzenia, ale to nie koniec dziwactw.
Jeżeli na włączonym zapłonie zostawię klimatyzację na jakiejś funkcji nawiew na nogi szybę, obroty nadmuchu minimalne lub max. to po wyłączeniu zapłonu nawiew dalej chodzi, gaśnie tylko wyświetlacz.
Druga sprawa raczej czwarta to system Entry & Start Live.
Błędów niema, ale za symulowane się pojawiają. Drzwi z przycisku się nie otwierają i nie zamykają z przycisku w klamce. Po wyjęciu pilota z samochodu na liczniku pokazuje się komunikat NO KEY Detect. Ale natomiast działa bagażnik z pilotem w ręku się otwiera, bez pilota nie otworzy się.
Po próbie zaprogramowania pilotów Techsterm wyrzuca jakis Error z numerem.
Nie moge też odczytać parametrów pomoiarowych czy wysterować podzespoły.
Gdzie wogóle jest Sterownik Entry & Start Live.
Może ktoś ma schematy do tae Corolki.
Pomózcie bo ręce opadają