Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VECTRA - nie działa tv i net z jednego gniazda

Kucharz7 30 Wrz 2012 16:08 1797 8
  • #1 30 Wrz 2012 16:08
    Kucharz7
    Poziom 8  

Witam. Na wstępie zaznaczę, że jestem absolutnie zielony w niniejszej kwestii, więc proszę o wyrozumiałość. Przejrzałem kilka starych temtów, ale nie znalazłem odpowiedniego dla mnie, więc zakładam nowy.

Do wczoraj miałem podłączony net i kablówkę do jednego wyjścia standardowego gniazda antenowego TV/R. Sygnał wychodził z R, następnie był dzielony przez splitter 1/2 i docierował do modemu i telewizora. Splitter był dostarczony przy poprzedniej instalacji, "puszka" była większa niż przy standardowych urządzeniach tego typu jakie można kupić w markecie (nie znam jego nazwy, właściwości). Niestety po wczorajszej wymianie modemu przez montera nie mam już tego splittera (to dłuższa historia), zaś sygnał z urządzenia został poprowadozny kablem antenowym bezpośrednio do gniazda R. Net działa bez zarzutu, jednak gdy podłączam telewizor do gniazda TV odbiór jest mocno zakłócany. Po podłączeniu standardowego splittera (FC2SPLTST 5-2400MHz) za 15zł do gniazda R mam super odbiór, ale brak netu. Próbowałem rożnych wariantów podpięcia kabli, ale nic z tego. Proszę o informacje, co muszę użyć, by ponownie z tego samego miejsca mieć net i telewizję równocześnie?

0 8
  • #2 30 Wrz 2012 16:20
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

Oczywiście Twoja umowa obejmuje dostęp do internetu i telewizji?

1
  • #3 30 Wrz 2012 16:37
    Kucharz7
    Poziom 8  

Jasne, od pierwotnej instalacji miałem podłączone usługi w sposób opisany powyżej. Dopiero wczoraj się skopsało jak zabrakło poprzedniego splittera. Przed wezwaniem montera w następnym tygodniu chciałem jednak spróbować samemu rozwiązać ten problem.

0
  • #4 30 Wrz 2012 16:41
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35