Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1.4 eko 1996r. Problem z immobiliserem.

30 Wrz 2012 21:45 4587 10
  • Poziom 7  
    Witam.

    Moja sytuacja wygląda następująco. W ostatnim czasie kiedy chciałem zamykać samochód z pilota na zewnątrz nie sprawiało mi to problemu, wszystko się zamykało i otwierało normalnie. Immobiliser też się włączał/wyłączał, jak chciałem odpalić silnik. Ale wczoraj nie chciał mi się zamknąć samochód z pilota. Wymieniłem baterie i się zamknął/otworzył. Wydawało mi się, że wszystko jest ok. Lecz po skończonej jeździe już mi się samochód nie chciał zamknąć z pilota, mimo ze diodka na kluczyku mi migała. Chciałem dodać, że na początku zamknąłem cały samochód samym kluczykiem w drzwiach, a po skończonej kolejnej jeździe nie były zamknięte tylko drzwi przednie od pasażera były otwarte. Kiedy otworzyłem sobie drzwi, aby wsiąść do samochodu, chciałem odblokować immo, wtedy się zaczął problem. Czy jest zamknięty, czy otwarty samochód to immo mruga mi powoli, a jeśli przekręcę zapłon to mruga bardzo szybko, ale nie da się go odblokować, mimo że jeśli nacisnę na kluczyku przycisk to diodka miga cały czas. W ogóle nie słychać tego 'pstryku" zamykania/otwierania zamków w samochodzie. I tutaj jest moje pytanie. W czym tkwi problem? Czy może baterie mają tylko na tyle mocy, aby tylko uciągnąć samą diodę, a immo nie (dodam, że założyłem baterie używane, które zadziałały mi jeden raz - później wystąpił problem)? Czy jest to może problem płytki w kluczyku? Albo coś innego?

    Proszę o szybką odpowiedź.

    Pozdrawiam, Sebastiam.
  • Poziom 28  
    Musisz sprawdzić czy piloty wysyłają sygnał.
  • Poziom 7  
    A jak to sprawdzić czy działa?
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Pilot na podczerwień sprawdzisz np aparatem fotograficznym w telefonie, patrząc na diodę nadawczą przez aparat, zobaczysz wyraźne świecenie. Druga sprawa to baterie, załóż nowe.
  • Poziom 7  
    dobra, pilot dziala, baterie kupilem nowe. Zaraz bede probowal czy dziala:D Oby tak

    Dodano po 1 [godziny] 43 [minuty]:

    pilot nie dzialal po wymianie bateri, ale wprowadzilem kod i auto udalo sie zapalic:) Czy jest moze jakas sekwencja zeby zaprogramowac pilot?
  • Poziom 13  
    po wprowadzeniu kodu tak by można było auto odpalić wyłączasz zapłon i przytrzymujesz przycisk centralnego zamka do momentu aż drzwi się zamkną i otworzą, jak tak się stanie puszczasz przycisk centralnego i kierujesz pilot w podsufitkę i naciskasz przycisk na pilocie ze 3 razy, jak będzie wszystko w porządku auto się zamknie i otworzy dla potwierdzenia; jeśli masz inny kluczyk to piloty synchronizuje się oba razem
  • Poziom 7  
    Kluczyk moge calkiem wyciagnac ze stacyjki i wtedy nacisnac przycisk centralki?
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Tak!
  • Poziom 14  
    Jeśli nadal nie możesz zaprogramować kluczyka to wyjmij baterie z niego na kilka godzin to powinno pomóc.

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Brawo! Ostrzeżenie. Dawno takiej bzdury nie czytałem, może trzeba na trzy zdrowaśki do piekarnika wsadzić? 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • Poziom 7  
    Nie udało mi się zaprogramować kluczyka;/ bylem w serwisie renault i stwierdzili ze pilot nie wysyła sygnału i trzeba zrobić nowy kluczyk, który kosztuje 633 zł+ 50 programowanie;/ Zawiozłem go wiec do elektromechanika i powiedział, ze najlepiej będzie wywalić immo i zamontować centralny zamek. Dzieki wszystkim za pomocne rady:)

    Pozdrawiam.
    Seba
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A naprawa kluczyka? Chyba najtańsza opcja.