Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lexmark E120 - Brudzi kartki

sebasdzk 01 Paź 2012 15:27 4725 13
  • #1 01 Paź 2012 15:27
    sebasdzk
    Poziom 2  

    Witam wszystkich , mam problem z dukarka Lexmark e120. Problem polaga na pozostawianiu na kartce po wydruku dziwnych śladów. Tekst wydrukowany jest ok ale dodatkowo sa ślady mozna powiedziec symetryczne. Wyczyścilem bemben OPC w całości. Jesli ktos ma pomysł co to może byc bede bardzo wdzieczny za pomoc. Zamieszczam zdjecie kartki na ktorej wystepuja ślady.

    Lexmark E120 - Brudzi kartki

    0 13
  • #2 01 Paź 2012 15:32
    cichy999
    Poziom 20  

    Jak dla mnie uszkodzony bęben.
    Czym go czyściłeś???
    Sprawdź dokładnie bęben czy czymś nie jest obklejony lub wytarty.

    Pozdrawiam
    cichy999

    0
  • #3 01 Paź 2012 16:00
    sebasdzk
    Poziom 2  

    bęben byl czyszczony wedlug poradnika w interencie. Problem wystepowal przed czysczeniem , nie jest niczym oklejony. Wałek PCR czyszczony woda destylowana. Po czyszczeniu byl koloru jednakowego po pierwszym wydruku po czyszczeniu zrobil sie czarny prawie na calej dlugosci poza paroma miejscami. Miejsca ktore sa nadal czyste odpowiadaja tym co zostaja na kartce brudne. tylko teraz niewiem czy to wina walka PCR czy moze cos innego wplywa jeszcze na te plamy.

    0
  • #4 01 Paź 2012 17:46
    cichy999
    Poziom 20  

    Musisz zobaczyć jaka jest odległość między odbiciami i porównać ze srednica walka opc lub pcr wtedy zobaczysz co brudzi. Sprawdź jeszcze jak wygląda wałek od tonera czy równo nakłada i czy tam nie ma tych plam, odbić

    0
  • #5 01 Paź 2012 18:33
    -ALEX-
    Poziom 19  

    Ile drukarka ma wydrukowanych stron?

    0
  • #6 14 Maj 2015 18:31
    qwertix
    Poziom 9  

    Witam mam problem z drukarka lexmark e120 . Drukuje brudne kartki. Nowy beben opc. Bardzo prosze o pomoc. Lexmark E120 - Brudzi kartki

    0
  • #8 14 Maj 2015 19:31
    qwertix
    Poziom 9  

    Dziekuję kolego własnie zamówilem wałek przy dokładnych oględzinach nie był idealnie gładki. Mam nadzieję że, to będzie to .

    0
  • #9 19 Maj 2015 23:20
    qwertix
    Poziom 9  

    Wymieniłem właśnie wałek i niestety kasa poszła w błoto bo dalej tak samo drukuje ... macie jakieś pomysły??

    0
  • #10 20 Maj 2015 11:03
    1903379
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 20 Maj 2015 22:48
    qwertix
    Poziom 9  

    Czyli zakupić toner i będzie dobrze>??? A jak to sprawdzać samemu na przyszłość??

    0
  • #12 21 Maj 2015 11:01
    1903379
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 22 Maj 2015 02:12
    qwertix
    Poziom 9  

    Historia ... Kupilem ja za małą kase i wczesniej ponoc w domu słuzyla ok 6000 - 8000 tys stron wydrukowala jakos tak ... mowie co własciciel mowil... dal 2 tonery puste.. kupilem proszek i chip i tak drukuje wymieniłem beben i ta rolke ... a toner ?? hmm... da sie cos z tym zrobic samemu>??

    0
  • #14 22 Maj 2015 21:00
    1903379
    Użytkownik usunął konto