Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

audi a4 1.9 tdi 2002 - pęknięcia na nowym pasku rorzrządu

miesku 03 Oct 2012 14:39 8220 45
  • #31
    mczapski
    Level 39  
    W tym przypadku chyba nie ma to znaczenia. Ale owszem są rozwiązania ze znakowaniem paska.
  • #33
    pioart
    Level 38  
    adam.1.1 wrote:
    Odwrotnie chyba byłoby , jakby założył napisami do koła zębatego rozrządu . Na pasku producent nie podał kierunku rotacji . Nigdy nie widziałem w żadnej instrukcji żeby producent nakazywał sugerować się napisami , ale chętnie poczytam .

    No bo Ty pewnie musisz mieć strzałki w która stronę ma się kręcić pasek jak to na niektórych są namalowane / te z cechami/. Zwyczajowo zakłada napisami na zewnątrz.
  • #34
    adam.1.1
    Level 17  
    A Ty pewnie musisz stale włazić zaawansowanym użytkownikom w .... . A poza tym nie wnosisz nic do tematu . Zapewniam Cię , że nigdy nie zamontowałem w aucie odwrotnie , pomimo braku strzałek . Zwyczajowo ,to myje się ręce po wyjściu z WC .
  • #35
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Panowie, spokojnie, nie chciałbym dzielić między Was ostrzeżeń. Potraktujcie to jako przestrogę!
  • #36
    T5
    Admin of Cars group
    No i mi się trafiło wymieniać rozrząd dzisiaj w passacie. Pasek był dayco .Miał taką samą wadę.Przejechał prawie 90 tyś km. Wade miał w tym samym miejscu co ten przedstawiony na w pierwszym poście.(Jak nie zapomnę jutro cyknę fotkę)
  • #37
    miesku
    Level 10  
    Tam gdzie byłem twierdzą ze jest ok wszystko,synchronizacji nie zrobili...ale o tym nowy post o tutaj
    www.elektroda.pl/rtvforum/topic2391218.html
    Chyba trochę pojeżdże na tym pasku i zobacze co sie będzie dziać.Co kilka dni zajże pod pokrywkę....

    Fotke z checia obejżę z passata....
  • #38
    mateuszTYGRYS
    Level 15  
    miesku wrote:

    Chyba trochę pojeżdże na tym pasku i zobacze co sie będzie dziać.Co kilka dni zajże pod pokrywkę....


    no tak zawsze mozesz poczekac i zobaczyc co sie bedzie dziać ..
  • #39
    toku74
    Level 31  
    adam.1.1 wrote:
    Odwrotnie chyba byłoby , jakby założył napisami do koła zębatego rozrządu . Na pasku producent nie podał kierunku rotacji . Nigdy nie widziałem w żadnej instrukcji żeby producent nakazywał sugerować się napisami , ale chętnie poczytam .

    Też bym poczytał. To raz. Po drugie, jeżeli chodzi o te dwie rysy na pasku /co wyglądają jakby je śrubokrętem zadrapał/ to coś mi się wydaje, że mechanik fachura je zrobił, i jak się dobrze przyjrzeć to pokryją się z tymi flamastrowymi kreskami. Z tego wniosek: pierwsza wymiana- flamaster, druga wymiana- śrubokręt i razzz po pasku. Ale to i tak dobrze że noża pod ręką nie miał.
    Pokręć walem to trzecią rysę znajdziesz -koło wału.
  • #40
    roney03
    Level 14  
    A jaki sens ma robienie znaków na pasku?
    Jedna rysa jest technologicznym łączeniem a druga być może również np zgrzewarki
    Ja bym podjechał do sklepu i sprawdził czy inne paski tej firmy też tak mają.
  • #41
    toku74
    Level 31  
    Jaki ma sens wie tylko ten co je zrobił. Te rysy są za "krzywe" na technologiczne.
  • #42
    jurekk55
    Level 36  
    roney03 wrote:

    A jaki sens ma robienie znaków na pasku?


    Oszczędności , w tym wypadku na blokadach , bardziej cywilizowani "spece" potrafią stosować lakiery do paznokci , kiedy ich pani zrezygnuje z koloru..
    Znak ma wtedy ze trzy , cztery milimetry szerokości...
  • #43
    roney03
    Level 14  
    Ja rozumiem oznaczenia zamiast blokad ale nie na pasku bo to kompletnie bez sensu
  • #44
    mczapski
    Level 39  
    Zacni dyskutanci. Zdjęcie jest całkiem dobrej jakości i opowiadanie o zarysowaniu wkrętakiem to chyba objaw fobii. Czepianie się tych blokad to też (jak juz napisałem) dowód na małostkowość jeśli nie dysponuje sie mocnymi dowodami na wadliwie wykonaną usługę. Jaka dla użytkownika różnica czy mechanik zastosuje blokady, mazak, kredę, lakier lub coś innego? Jeśli warsztat świadczy usługi bez specjalizacji marki to ma wybór wyposażyć się w kilkadziesiąt kompletów serwisowych albo odsyłać klientów. Zapewne przyjmie metodę stosowania wiedzy jeśli takową posiada. Postrzegam wszechobecną normalizację za wszelką cenę. Każdy urzędnik ma w miejsce myślenia ma kilka procedur . I proszę sobie skojarzyć jak przyjmujecie zachowania takiego urzędnika.
    I na wszelki wypadek podaję, że wcale nie kwestionuję użyteczności oprzyrządowania serwisowego. Jako były technolog przy wielkiej produkcji doceniam jego znaczenie. Ale oprzyrządowanie trzeba było wymyślić ruszając głową.

    Kolego mateuszTYGRYS. Przeczytaj swoje posty to może coś tobie wpadnie do głowy. Są bardzo fachowe.
  • #45
    mateuszTYGRYS
    Level 15  
    mczapski wrote:
    Zacni dyskutanci. Zdjęcie jest całkiem dobrej jakości i opowiadanie o zarysowaniu wkrętakiem to chyba objaw fobii. Czepianie się tych blokad to też (jak juz napisałem) dowód na małostkowość jeśli nie dysponuje sie mocnymi dowodami na wadliwie wykonaną usługę. Jaka dla użytkownika różnica czy mechanik zastosuje blokady, mazak, kredę, lakier lub coś innego? Jeśli warsztat świadczy usługi bez specjalizacji marki to ma wybór wyposażyć się w kilkadziesiąt kompletów serwisowych albo odsyłać klientów. Zapewne przyjmie metodę stosowania wiedzy jeśli takową posiada. Postrzegam wszechobecną normalizację za wszelką cenę. Każdy urzędnik ma w miejsce myślenia ma kilka procedur . I proszę sobie skojarzyć jak przyjmujecie zachowania takiego urzędnika.
    I na wszelki wypadek podaję, że wcale nie kwestionuję użyteczności oprzyrządowania serwisowego. Jako były technolog przy wielkiej produkcji doceniam jego znaczenie. Ale oprzyrządowanie trzeba było wymyślić ruszając głową.




    o czym Ty mowisz?
  • #46
    miesku
    Level 10  
    Temat do zamknięcia, ostatecznie kolejny warsztat stwierdził ze pasek był ok aczkolwiek nowy pasek został założony.