Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a4 1.9 tdi 2002 - prośba o analizę logów

miesku 03 Paź 2012 23:08 15351 46
  • Pomocny post
    #31 03 Paź 2012 23:08
    T5
    Moderator Samochody

    robert199 napisał:
    Sądząc po logach można stwierdzic ze pierwszy wtrysk juz sie konczy, zapchany, a dugi leje
    wymie gumki na wtryskach może bedzie ok
    Kolego , masz bardzo dokładną diagnozę
    -Zapchany
    -Lejący
    -Wymień gumki może będzie dobrze
    Zdecyduj się na coś.Leje,zapchany,czy gumka do wymiany.

  • #32 03 Paź 2012 23:45
    miesku
    Poziom 10  

    Co mają gumki do zapchania lub lania wtrysku? Zadaje może zbyt oroste pytania ale dopiero zaczynam przygodę z pompkami.

    Inne pytanko: jaki powinien być odgłos po odkreceniu korka wlewu oleju przy uruchomionym aucie?

  • #33 04 Paź 2012 06:35
    miesku
    Poziom 10  

    3.5*C auto pali na dotyk ale ostro kopci po odpaleniu,po ustawieniu kąta trzęsie cały czas,nawet jak ciepłe.Inwestować w gumki na 1 i 2 pompke czy szukać pompek?

    Natomiast po pracy, w drodze do domu nowe doświadczenia z Audi... teraz to już chodzi jak traktor...ledwo jedzie... ale na wysokich obrotach nie najgorzej.
    Logi:
    Group A: '004
    Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle
    TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck,
    STAMP /min °ATDC CF CF
    1,18 882 0 7,6 0
    2,38 882 0 7,1 0
    3,6 882 0 7,1 0
    4,84 882 0 7,6 0
    6,09 882 0 7,6 0
    7,32 882 0 7,6 0
    8,52 903 0 7,6 0
    9,72 882 0 7,1 0
    10,92 861 0 7,6 0
    12,12 861 0 7,6 1,6
    13,31 903 0 7,6 0
    14,52 903 0 7,6 0
    15,72 882 0 7,1 0


    Group B: '013
    Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4
    TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H
    STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str
    0,38 2,99 -2,68 1,55 -2,16
    1,58 2,99 -2,75 1,6 -2,14
    2,78 2,99 -2,71 1,53 -2,12
    4,01 2,99 -2,78 1,55 -2,09
    5,24 2,99 -2,8 1,55 -2,05
    6,51 2,99 -2,82 1,48 -1,98
    7,72 2,99 -2,94 1,55 -1,91
    8,92 2,99 -2,96 1,53 -1,88
    10,12 2,99 -2,89 1,44 -1,84
    11,32 2,99 -2,87 1,39 -1,81
    12,52 2,99 -2,8 1,29 -1,81
    13,72 2,99 -2,75 1,2 -1,74
    14,92 2,99 -2,82 1,29 -1,79


    Group C: '023
    (no units) (no units) (no units) (no units)
    TIME
    STAMP
    0,78 -23 -2 4 -13
    1,98 -24 -5 1 -13
    3,16 -22 -7 4 -9
    4,43 -24 -5 6 -13
    5,68 -20 -4 6 -13
    6,92 -24 -4 7 -11
    8,12 -23 -5 8 -10
    9,32 -26 -7 3 -15
    10,52 -22 -4 5 -11
    11,72 -24 -9 3 -14
    12,92 -23 -3 5 -14
    14,12 -23 -5 4 -15
    15,32 -26 -5 0 -14


    Group A: '001
    Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp
    TIME 790-870 3,0-9,0 3-8 °Ck, 80-110°C
    STAMP /min mg/str CF °C
    0,4 882 8,8 7,1 81,9
    1,58 882 9,1 7,6 81,9
    2,8 882 9,1 7,6 81,9
    4,01 882 8,8 8,2 81,9
    5,26 882 9,1 7,6 80,1
    6,46 882 9,3 8,2 81,9
    7,66 882 9,1 7,1 82,8
    8,86 882 9,3 7,1 82,8
    10,06 840 11 7,6 84,6
    11,26 882 9,3 7,6 84,6


    Group B: '002
    Engine speed Throttle pos Operating Cond/AC Coolant Temp
    TIME 790-870 0% speed/throttle/AC 80-110°C
    STAMP /min % °C
    0,8 861 0 0 1 0 81
    2 861 0 0 1 0 81,9
    3,2 882 0 0 1 0 81,9
    4,43 903 0 0 1 0 81
    5,66 882 0 0 1 0 81
    6,86 903 0 0 1 0 81,9
    8,06 882 0 0 1 0 82,8
    9,26 840 0 0 1 0 83,7
    10,46 882 0 0 1 0 83,7
    11,66 882 0 0 1 0 83,7


    Group C: '003
    Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
    TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%
    STAMP /min mg/str mg/str %
    0,01 882 275 308,7 52,6
    1,2 861 305 298,9 53,8
    2,4 882 275 259,7 55,4
    3,6 882 270 372,4 4,8




    4,85 882 265 382,2 4,8
    6,06 882 265 377,3 4,8
    7,26 882 275 357,7 4,8
    8,46 882 280 372,4 4,8
    9,66 861 310 387,1 4,8
    10,86 882 280 377,3 4,8


    logi w czasie jazdy:


    Group A: '004
    Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle
    TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck,
    STAMP /min °ATDC CF CF
    0,01 861 0 7,6 1,6
    1,18 903 0 7,6 0
    2,38 903 0 7,6 0
    3,56 882 0 7,1 0
    4,78 861 0 7,6 0
    6,01 861 0 7,6 0
    7,24 861 0 7,6 0
    8,44 840 0 7,6 0
    9,64 882 0 7,6 1,6
    10,84 882 0 8,2 0
    12,04 882 0 7,1 0
    13,24 861 0,3 7,6 0
    14,44 861 0,3 7,6 1,6
    15,62 903 0 7,6 0
    16,84 882 0 8,2 0
    18,04 1155 1,2 7,6 0
    19,24 1071 5 8,7 0
    20,42 1071 7,8 9,2 1,1
    21,62 1386 5,6 9,2 1,1
    22,82 2142 8,7 12,2 0,5
    24,02 1533 3,7 7,1 0
    25,22 1680 8,7 11,7 0
    26,41 2142 6,2 10,7 1,1
    27,62 987 0 6,1 0
    28,82 882 0 7,1 0
    30,02 882 0 7,6 1,6
    31,22 882 0 7,6 0
    32,42 945 9 9,2 1,6
    33,62 1302 6,2 9,7 0
    34,84 1869 6,2 10,2 0,5
    36,02 1197 9,9 9,2 0
    37,21 1554 5,9 10,2 0
    38,4 1869 4 9,2 2,8
    39,6 1974 2,8 6,1 0,5
    40,8 1995 2,8 5,1 0
    42 1953 2,8 1 0
    43,2 1659 2,2 2 0
    44,4 1386 1,2 5,1 0
    45,6 1365 1,9 7,1 0
    46,8 1491 5,3 9,2 0
    48 1701 4 9,2 0,5
    49,22 1869 2,5 6,6 0
    50,45 1890 2,5 6,1 0
    51,67 1848 2,5 5,1 0
    52,87 1764 2,2 2 0
    54,07 1596 1,9 2,5 0
    55,28 882 0,3 8,2 0
    56,48 966 7,4 9,2 0
    57,68 1092 12,4 9,7 0
    58,9 1407 9,9 10,7 -0,5
    60,13 1848 11,5 14,3 1,1
    61,35 2688 16,1 18,9 0,5
    62,53 2835 8,1 -0,5 0
    63,73 2205 13 18,4 1,6
    64,94 2541 13,6 15,8 0,5
    66,14 2898 17,7 21,9 1,1
    67,34 3234 20,5 23,5 2,2
    68,58 3024 9,3 -1 0
    69,81 1344 0,9 3,1 0
    71,01 2079 3,4 5,1 0
    72,21 2184 13 17,8 1,6
    73,41 2163 3,4 -1 0
    74,61 1932 2,8 1 1,6
    75,81 1659 2,2 2 2,2
    77,01 1323 0,9 3,1 0
    78,21 903 0 7,6 1,1
    79,41 882 0 7,6 1,6
    80,61 882 0 8,2 0
    81,81 882 0 7,1 0
    83,01 861 0 7,6 0
    84,21 861 0 7,6 1,6
    85,41 882 0 7,6 1,6
    86,6 882 0 8,2 0
    87,79 882 0 7,1 0


    Group B: '013
    Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4
    TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H
    STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str
    0,38 2,99 -3,01 1,6 -1,76
    1,58 2,99 -3,01 1,58 -1,76
    2,76 2,99 -3,01 1,65 -1,79
    3,96 2,99 -3,01 1,67 -1,84
    5,19 2,99 -3,01 1,62 -1,81
    6,43 2,99 -3,01 1,53 -1,69
    7,64 2,99 -3,01 1,51 -1,65
    8,84 2,99 -3,01 1,51 -1,62
    10,04 2,99 -3,01 1,36 -1,53
    11,24 2,99 -3,01 1,39 -1,53
    12,44 2,99 -3,01 1,39 -1,51
    13,64 2,99 -3,01 1,36 -1,48
    14,84 2,99 -3,01 1,32 -1,48
    16,04 2,99 -3,01 1,32 -1,46
    17,24 2,99 -3,01 1,29 -1,44
    18,44 2,99 -3,01 1,27 -1,39
    19,62 2,99 -3,01 1,2 -1,32
    20,82 2,99 -3,01 1,06 -1,18
    22,02 2,99 -3,01 1,04 -1,11
    23,22 2,99 -3,01 1,01 -1,11
    24,42 2,99 -3,01 1,01 -1,11
    25,62 2,99 -3,01 0,96 -1,06
    26,81 2,99 -3,01 0,96 -1,06
    28,02 2,99 -3,01 0,96 -1,06
    29,22 2,99 -3,01 0,94 -1,08
    30,42 2,99 -3,01 0,99 -1,13
    31,62 2,99 -3,01 1,04 -1,2
    32,82 2,99 -3,01 1,01 -1,11
    34,02 2,99 -3,01 0,96 -1,04
    35,22 2,99 -3,01 0,94 -0,99
    36,42 2,99 -3,01 0,92 -1,01
    37,61 2,99 -3,01 0,89 -1,01
    38,8 2,99 -3,01 0,89 -1,01
    40 2,99 -3,01 0,89 -1,01
    41,2 2,99 -3,01 0,89 -1,01
    42,4 2,99 -3,01 0,89 -1,01
    43,61 2,99 -3,01 0,89 -1,01
    44,8 2,99 -3,01 0,94 -1,01
    45,99 2,99 -2,85 0,89 -1,2
    47,2 2,99 -2,61 0,78 -1,29
    48,4 2,99 -2,59 0,75 -1,29
    49,64 2,99 -2,59 0,75 -1,29
    50,87 2,99 -2,59 0,75 -1,29
    52,07 2,99 -2,59 0,75 -1,29
    53,27 2,99 -2,59 0,75 -1,29
    54,47 2,99 -2,59 0,75 -1,29
    55,68 2,99 -2,64 0,73 -1,29
    56,88 2,99 -2,66 0,66 -1,2
    58,08 2,99 -2,59 0,59 -1,13
    59,31 2,99 -2,54 0,54 -1,08
    60,53 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    61,75 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    62,93 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    64,13 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    65,34 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    66,54 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    67,74 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    68,99 2,99 -2,52 0,54 -1,11
    70,21 2,99 -2,49 0,54 -1,11
    71,41 2,99 -2,49 0,54 -1,11
    72,61 2,99 -2,49 0,54 -1,11
    73,81 2,99 -2,49 0,54 -1,11
    75,01 2,99 -2,49 0,54 -1,11
    76,21 2,99 -2,49 0,54 -1,11
    77,41 2,99 -2,49 0,54 -1,11
    78,61 2,99 -2,56 0,56 -1,2
    79,81 2,99 -2,75 0,78 -1,2
    81,01 2,99 -2,87 0,82 -1,18
    82,21 2,99 -2,89 0,75 -1,11
    83,41 2,99 -2,89 0,78 -1,08
    84,61 2,99 -2,92 0,8 -1,08
    85,81 2,99 -2,92 0,82 -1,11
    87 2,99 -2,94 0,8 -1,06
    88,2 2,99 -2,99 0,87 -1,11


    Group C: '023
    (no units) (no units) (no units) (no units)
    TIME
    STAMP
    0,78 -27 -6 -1 -12
    1,98 -23 -3 2 -10
    3,18 -30 -3 2 -11
    4,38 -29 -2 5 -13
    5,59 -31 -4 4 -12
    6,84 -26 -7 3 -12
    8,04 -30 -8 -1 -12
    9,24 -26 -8 0 -16
    10,44 -29 -7 3 -13
    11,64 -27 -4 2 -15
    12,84 -28 -3 4 -15
    14,04 -29 -5 1 -14
    15,24 -27 -4 1 -14
    16,44 -29 -2 6 -16
    17,64 -27 -4 3 -14
    18,84 -26 -4 2 -15
    20,02 -30 -2 -3 -11
    21,22 -30 -7 1 -16
    22,42 -30 4 11 -7
    23,62 -49 -6 12 -16
    24,82 -30 -9 5 -14
    26,02 -22 3 9 -5
    27,22 -32 -3 6 -12
    28,42 -26 -9 2 -13
    29,62 -24 -7 2 -15
    30,82 -22 -4 6 -13
    32,02 -27 -8 2 -12
    33,22 -22 -6 4 -8
    34,42 -27 -2 2 -13
    35,62 -25 0 13 -8
    36,82 -23 -5 6 -9
    38 -16 3 10 -11
    39,2 -14 -1 7 -10
    40,4 -17 -5 4 -12
    41,61 -6 -2 2 -12
    42,81 -6 -2 4 -11
    43,99 -6 -2 4 -11
    45,2 -6 -4 3 -10
    46,4 -3 -2 5 -10
    47,6 -6 4 13 -11
    48,8 -5 4 19 -8
    50,03 3 -4 6 -10
    51,27 5 2 4 -13
    52,47 13 2 6 -14
    53,67 14 -2 9 -13
    54,87 14 -2 9 -13
    56,08 3 -2 1 -13
    57,28 -6 -4 4 -10
    58,48 -5 0 5 -11
    59,73 -5 2 6 -8
    60,93 -14 -6 5 -22
    62,13 -21 10 12 -13
    63,33 -6 -7 5 -16
    64,53 -6 -8 -2 -24
    65,74 -9 -4 -6 -18
    66,94 -5 7 17 -6
    68,16 7 28 32 13
    69,41 -7 16 33 -2
    70,61 3 4 14 -11
    71,81 16 -10 -6 -13
    73,01 7 -6 3 -17
    74,21 5 -6 3 -17
    75,41 5 -6 3 -17
    76,61 5 -6 3 -17
    77,81 13 -3 3 -14
    79,01 13 -1 2 -10
    80,21 11 -4 1 -11
    81,41 11 1 2 -11
    82,61 10 -3 3 -10
    83,81 9 -1 5 -14
    85,01 7 -1 3 -12
    86,21 5 -4 4 -12
    87,4 6 -6 1 -13
    88,6 5 -9 5 -13


    I zrzuty ekranu:

    audi a4 1.9 tdi 2002 - prośba o analizę logów audi a4 1.9 tdi 2002 - prośba o analizę logów audi a4 1.9 tdi 2002 - prośba o analizę logów


    I do tego błąd :

    16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

    P0301 - 35-00 - -

    Proszę was bardzo o pomoc ;-)

  • #34 05 Paź 2012 08:59
    miesku
    Poziom 10  

    Dziwi mnie troche,iż w grupie 13 przed ustawieniem synchronizacji wtrysk 1 miał jako takie wartości a dzień później po ustawieniu kąta już jest wartość 2.99 sugerująca niesprawność pompki.To normalne?Widać to tutaj

    vaglog.rtnet.pl/miesku_99752.html

  • #35 05 Paź 2012 19:56
    robert199
    Poziom 21  

    na odległośc jest trudno pomóc, ale jeszcze dochodzi jedna rzecz. KOMPRESJA.
    Jesli jak pisałes, koło do odczytu położenia wałka rozrządu było uderzane młotkiem, to bardzo możliwe, ze mimo, ze ustawisz kąt synchronizacji wg komputera na 0 to wcale tak nie musi byc w rzeczywistosci.
    Może zawory otwierają sie lub zamykają w nieodpowiednim czasie
    W takim przypadku sterownik będzie sie ratował większymi koarekcjami dawek, po to aby utrzymać równe obroty biegu jałowego.

  • #36 05 Paź 2012 21:15
    miesku
    Poziom 10  

    Kompresja przy kręceniu przez 5 sekund jest 20 bar wszedzie a przy kręceniu 10 sekund jest 25 na wszystkich.
    Wydaje mi się ze koło na walku rozrządu jest w złej pozycji względem wałka.
    Ustawiłem kólko tak aby dawki paliwa były jako takie i auto chodzi w miarę dobrze, leciutko trzęsie i leciutko dymi na niebieskawo (może nieszczelny dolot?wtryski?). Z kolei jak ustawie synchronizację to wtryski wyglądają słabo.

    audi a4 1.9 tdi 2002 - prośba o analizę logów

    Logi
    Grupy: 013,004,001 - http://vaglog.rtnet.pl/miesku_99821.html
    Grupy: 004,013 - http://vaglog.rtnet.pl/miesku_99822.html
    Grupy: 004,013,001 - http://vaglog.rtnet.pl/miesku_99823.html

    Co na temat tych logów?

  • #38 06 Paź 2012 00:43
    miesku
    Poziom 10  

    A synchronizacja? Ja myslę o tym by ustawić najpierw rozrząd dobrze a potem kolejne logi...?

    Dodano po 2 [godziny] 31 [minuty]:

    Mógłby ktoś wkleic jak powiniem wygladać blok 13?

  • #39 06 Paź 2012 01:20
    trans-serwis
    Poziom 39  

    miesku napisał:
    A synchronizacja? Ja myslę o tym by ustawić najpierw rozrząd dobrze a potem kolejne logi...?
    Rozrząd wymieniałeś sam czy robił to warsztat?

  • #40 06 Paź 2012 10:15
    miesku
    Poziom 10  

    Mechanik...bez blokad.Auto na warsztacie... wposażonym w blokady,zobaczymy co wyjdzie z tego

  • #41 08 Paź 2012 23:59
    serg77
    Poziom 15  

    ludzie sa ale uparci, pytalem dawno czy byl wymieniany rozrzad z uzyciem blokad..., na czuja i kreseczki to se mozesz malucha regulowac, niestety jak masz takie auto to musi byc cie stac na naprawe w lepszym warsztacie i na porzadne oryginalne czesci, albo kupujesz sobie zestaw blokad i jak masz troche smykalki to grzebiesz sam. Jak masz blokady to nic tam nie musisz regulowac, wszystko sie praktycznie samo ustawi. Zapewne ktos kto wymienial rozrzad, pompy wody tez nie wymienil, bo w koncu po co,wyjdzie taniej.... Powtarzam jeszcze raz wymien tez to kolko z tymi powyginanymi noskami bo nie dojdziesz z nim nigdy do ladu. I pamietaj ze te noski nie sluza do zapierania narzedzi!!

  • #42 10 Paź 2012 21:05
    miesku
    Poziom 10  

    Panowie dając auto do warsztatu nie wiem czym robią,jak robią, co robią itd.
    Dalem do warsztatu i skopali temat co ja jako użytkownik mogę za to?
    Po zrobieniu widzę śladu pisaków więc zapytałem i powiedzieli,że bez blokad zrobili i co mam zrobić?Bić?Palić warsztat?
    Wziąłem auto i dałem poleconemu mechanikowi co zna się na vw ... mam nadzieję,że opanuje temat.
    Pompa wymieniona.... nakrętka na wałku luźna byla.... :-(
    Kółko mam nowe,jak mechanik uzna,że trzeba wymianić to wymieni.
    Prace ma zacząć od ustawienia wszystkiego na blokadach....kółek.... i wtedy diagnostyka.

  • #43 10 Paź 2012 23:31
    serg77
    Poziom 15  

    niech w ciemno wymieni to kolko. Jak wszystko zlozy na blokadach to auto bedzie chodzilo jak trza :)

  • #44 19 Paź 2012 21:33
    miesku
    Poziom 10  

    Na chwila obecną wymieniony wałek z kółkiem gdyż byly krzywki wytarte, wymienione pompki wszystkie, wiązka kabli. Auto lepiej pali ale potrafi jeszcze trząść silnikiem i niestety ciągle dymi ostrym żrącym dymem czyli paliwo w dymie.... to tak w ramach poinformowania zainteresowanych tematem. Oczywiście rozrząd na blokadach złożony i kąt synchronizacji jest OK.

  • #45 20 Paź 2012 23:32
    serg77
    Poziom 15  

    wymienili ci walek rozrzadu? hmmmm nie slyszalem zeby w awx byly slabe walki, predzej w pierwszych 2.0tdi, no ale moze..., a dali ci stary walek, pokazali jak wygladal?, skoro wymienili walek, to popychacze tez wymienili?, wydaje mi sie ze powinni tez... Co do dymu to moze turbina olej puszcza do wydechu, albo odma olej ci puszcza do kolektora i stad ten dym?. Zajrzyj w rure od intercoolera co idzie do kolektora czy tam nie ma zbyt duzo oleju? a nie ubywa ci olej?

  • #46 28 Paź 2012 22:32
    miesku
    Poziom 10  

    Tak wałek wymieniony, na jednej krzywce aż dziura była z jakiegoś powodu...generalnie pompki teraz chodzą dobrze i auto nie dymie wogole jak rozgrzane...tzn czywiscie dymi ale dym nie ma koloru.... natomiast dalej przydymia jak zimny jest i to nie zawsze.
    W moim aucie zauważyłem, że ktoś (czyt. poprzedni właściciel?)ominął komputer i podłączył świece żarowe bez jego udziału, a wyglada to tak: wytargali kable z ecu, wstawili przekaźnik i świece grzeją po przekręceniu kluczyka po upływie 4 sekund zaczynają grzać przez 6 sekund i to tyle, więcej już się nie załączają do momentu ponownego przekręcania kluczyka.
    Pytanie moje jest następujące: czy świece w tym aucie powinny grzać tylko przy rozruchu czy dogrzewają też w czasie pracy silnika w zależności od potrzeby?
    Generalnie jak zagrzeje świece i odpalę auto to dymu nie ma... zaczyna przydymiać po około 6-7 sekundach....

    Co do turbinki to jest ok, olej nie ubywa, zalany syntetykiem 5/40 , odma nie wiem.... jak sprawdzić czy puszcza?W rurze od intercoolera oleju brak...

  • #47 04 Lis 2012 16:58
    miesku
    Poziom 10  

    Auto odebrane, przez około dwa tygodnie było super ale autem zaczęło trząść jak wcześniej, pompki wyglądają OK, co może być tym razem źle?Na to wszystko zaczął lecieć olej uszczelniaczem na wale i znów mnie czeka naprawa auta. Aby pozbyć się trzęsienia podniosłem obroty do 924 i nie trzęsie ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie. Na chwilę obecną moje logi wyglądają następująco.
    Grupy: 001,004,013 - http://vaglog.rtnet.pl/miesku_103501.html
    https://obrazki.elektroda.pl/8380961200_1352044662.jpg

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME