Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai i30 CRDI - Nie odpala

05 Paź 2012 21:22 9867 11
  • Poziom 9  
    Witam . Tak jak w temacie hyundai i30 1.6 crdi automat 2010 rok nie odpala tzn wtryskiwacze nie otwierają . Jak już wtryski ruszą to chodzą tylko pierwszy z czwartym i to na raz . dwa trzy nic . Czujniki wszystkie zmienione , pompa wtryskowa zmieniona , immobiliser sprawdzony a nawet już zmnieniany i nic ... Podłączenie gds-em brak błędów . Kręcenie rozrusznikiem ze stacyjki przerywa nie kręci stale , na krótko kablem kręci cały czas ok . elektrycy się poddali . Znajdzie się jakiś mądry człowiek na tego wynalazka ?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 15  
    Od kiedy to się dzieje? Czy przy aucie robione coś było z wtryskami?

    Podłącz pod kable dochodzące do wtryskiwaczy diodę led i sprawdź czy sygnał otwarcia wtrysków jest podawany. Przypominam o odpowiedniej polaryzacji i rezystorku, aby dioda odrazu się nie spaliła.
  • Poziom 36  
    dondahaka napisał:
    Od kiedy to się dzieje? Czy przy aucie robione coś było z wtryskami?

    Podłącz pod kable dochodzące do wtryskiwaczy diodę led i sprawdź czy sygnał otwarcia wtrysków jest podawany. Przypominam o odpowiedniej polaryzacji i rezystorku, aby dioda odrazu się nie spaliła.


    Pomyślałeś zanim to napisałeś? Chyba nie

    O metodach sprawdzania układów CR jest na -nie tylko tym forum - cała epistoła
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 9  
    No właśnie co do wtryskiwaczy to jest najdziwniejsze że drugi i trzeci nie otwiera się nigdy a pierwszy i czwarty raz tak raz nie a jak już to razem...chyba powinny chodzić chyba drugi z czwartym i pierwszy z trzecim ? no tak . Auto na plaku chodzi normalnie immo czyta , wszystkie parametry ok , błędów brak i obecnie nawet brak wiedzy co dalej ...
  • Poziom 13  
    Zacząłbym od sterownika silnika schemat w rękę oscyloskop kontrolka 21w. Jeśli wymiana wszystkiego nic nie dała trzeba zająć się zdiagnozowaniem usterki, a potem ewentualną wymianą ;)
  • Poziom 42  
    Czujnik wału też zmieniany , sygnał z niego sprawdzony?
  • Poziom 9  
    czujnik wału i wałka zmieniony . rozrząd sprawdzany chyba z trzy razy . co do sterownika silnika to na nim odpalają inne samochody a ta i30 nie .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Po pierwsze popraw pisownię, zaraz potem idź poprawić zasilania i masy na sterowniku, sprawdzasz żarówką, minimum 21W a nie żadnym miernikiem.
  • Poziom 29  
    Pawel wawa napisał:
    sprawdzasz żarówką, minimum 21W a nie żadnym miernikiem.
    Zaraz będzie pytanie dlaczego żarówką a nie porządny miernikiem w porządnym etui. :)
  • Poziom 9  
    Ciśnienie paliwa jest za wysokie dlatego komputer odcina jest to wszystko co udało się ustalić przez ostatni tydzień . Dodam tylko że pompę wtryskową , wtryski, listwę praktycznie cały układ paliwowy podmieniliśmy z działającego samochodu i dalej to samo . Co dalej ?
  • Poziom 35  
    Gds sprawdzane blędy i nic?

    Co z błedami skrzyni? Błędy w immo? Sprwdź ustawienie wybieraka na skrzyni. Jakie cisnienie paliwa? Sprawdź synchronizacje czujników góry z dołem.


    Raz miałem taki przypadek ze uszkodzony kluczyk dawał takie objawy. Dopiero wymiana pomogła. W immo jest opcja "limp home mode" Kod 2345 załatwia sprawe.
  • Poziom 9  
    I stało się odpalił . Przyczyna : zamieniony przekaźnik w skrzynce bezpieczników . Chodzi pszczoła . Temat do zamknięcia . Dziękuję wszystkim za poświęcony czas . Pozdro