"Zwykłe" gwinty to są metryczne lub Withwortha (calowe), ale gwinty rurowe (półcalowy o jakim zapewne pisałeś) nie mają z nimi nic wspólnego. Ruruwe są lekko stożkowe (zmienna średnica), z resztą calowość rur to temat na osobny rozdział (:
W sprężarce jest gwint metryczny, zmierzę skok i średnicę to podam. Na wejściu jest chyba 10x1.25 taki jak w układach hamulcowych.
Sprawdź rodzaj łożysk. Jak masz toczne a nie ślizgowe, to zalewasz skrzynię 3 cm oleju i spokój. Tyle, żeby przeciwwagi wału kąpały się kiedy tłok jest w GMP. Musisz wymierzyć lub wyliczyć, sam tego jeszcze nie robiłem, na razie czyszczę. Tylko musisz dać odmę, żeby ze skrzyni na boki olejem nie pluło.
A z malowaniem - do lakierowania takich rzeczy jak maska samochodu chłopcy zajmujący się psikaniem zalecają np. 250l i wydajność na wyjściu przewyższającą zapotrzebowanie pistoletu. Z wydajnością jeszcze jeden numer - żeby nabić butlę 100l do 8atm, potrzeba "nieco" więcej niż 100l powietrza
W sprężarce jest gwint metryczny, zmierzę skok i średnicę to podam. Na wejściu jest chyba 10x1.25 taki jak w układach hamulcowych.
Sprawdź rodzaj łożysk. Jak masz toczne a nie ślizgowe, to zalewasz skrzynię 3 cm oleju i spokój. Tyle, żeby przeciwwagi wału kąpały się kiedy tłok jest w GMP. Musisz wymierzyć lub wyliczyć, sam tego jeszcze nie robiłem, na razie czyszczę. Tylko musisz dać odmę, żeby ze skrzyni na boki olejem nie pluło.
A z malowaniem - do lakierowania takich rzeczy jak maska samochodu chłopcy zajmujący się psikaniem zalecają np. 250l i wydajność na wyjściu przewyższającą zapotrzebowanie pistoletu. Z wydajnością jeszcze jeden numer - żeby nabić butlę 100l do 8atm, potrzeba "nieco" więcej niż 100l powietrza