Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo Z580A - Klawiatura przycisk F9

06 Paź 2012 22:27 1734 10
  • Poziom 10  
    Witam. 3 tygodnie temu zakupiłem Lenovo Z580A.Po wgraniu systemu blokuje mi się klawisz F9.Po wciśnięciu brak reakcji po chwili F9F9F9F9...........Wgrałem program do testowania klawiatury keytest wybrałem klawiaturę Lenovo i początkowo brak reakcji F9 wciskając F1 lub F8 uruchamia się samoczynnie F9F9F9.....program pokazuje cały czas wciśnięty F9.Reszta klawiszy działa poprawnie.Mam pytanie czy to jest wina niesprawnej fabrycznie klawiatury.Objaw widać także na kalkulatorze systemowym win7.Proszę o pomoc.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Czy klawisz nie zacina się samoistnie,czy prawidłowo odbija po wciśnięciu?.
  • Poziom 10  
    Klawisz odbija prawidłowo nie zacina się działa jak inne.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Jeśli wszystkie pozostałe klawisze działają bez problemu, wygląda to na uszkodzenie klawiatury i raczej software nie ma tutaj nic wspólnego.
  • Poziom 10  
    Wysłałem do Bydgoszczy do serwisu Lenovo odesłali kurierem. Diagnoza przeinstalowany system operacyjny-zaznaczony krzyżyk.Dalej jest to samo.Chodzi o to czy mam wysłać jeszcze raz, żeby nie wyjść na idiotę.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Spróbuj poużywać klawisza w różnych programach. Jeśli nie będzie reagował prawidłowo to nie ma wyjścia. Sprzęt jest na gwarancji, więc niech oni usuną usterkę w ramach udzielonej gwarancji.
  • Poziom 10  
    A jeszcze jedno podłączając zewnętrzną klawiaturę pod USB działa wszystko prawidłowo łącznie z F9.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Czyli ewidentny problem z klawiaturą (uszkodzenie) i przeinstalowanie systemu tutaj nic nie da.
  • Poziom 10  
    W poniedziałek odsyłam do serwisu.Opisałem usterkę poprzednio bardzo dobrze, już na wstępie gość stwierdził klawiatura po czym odsyłają i stwierdzają system tego nie rozumie..... chyba że mają dużo kasy na kurierów.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Nie wnikam w diagnozy serwisu...Najważniejsze by usunęli usterkę. Im dokładniej opiszesz problem,tym lepiej.
  • Poziom 10  
    Jasna sprawa niebawem zobaczymy.