Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kango 1.5 dci - Kręci - nie odpala. Wtryski działają. Pompa wys. ciśn.ok

Asdzronk 07 Paź 2012 13:07 7770 10
  • #1 07 Paź 2012 13:07
    Asdzronk
    Poziom 8  

    Witam.

    Mam problem z Renault Kango 1.5 dci.
    Auto kręci nie odpala.
    Wtryski dają paliwo.
    Rozrząd na znakach.
    Czujnik położenia jest na kole od pompy wysokiego ciśnienia.
    Koło od pompy ustawione na znakach - nie odpala.
    Przestawiłem koło na pompie o 180stopni - również nie odpala.

    Auto po wymianie wałka rozrządu, paska.
    Koło na wałku rozrządu wymieniłem ze stałego na pływające (ale to chyba nie ma wpływu).

    Proszę o poradę.

    0 10
  • #2 07 Paź 2012 16:23
    jurekk55
    Poziom 35  

    Asdzronk napisał:
    Auto po wymianie wałka rozrządu, paska.

    Sprawdziłeś sprężanie ? Czemu zmieniałeś wałek?
    Asdzronk napisał:

    Koło na wałku rozrządu wymieniłem ze stałego na pływające (ale to chyba nie ma wpływu).

    Nie do końca

    0
  • #3 07 Paź 2012 18:51
    Asdzronk
    Poziom 8  

    Sprężanie na każdym tłoku ok.

    Wymieniałem wałek, bo już był czas na niego- dość zużyte krzywki.
    Wałek założyłem od mocniejszej wersji. Różnica na krzywkach ~3mm. Mają prawo zawory nie wyrabiać z zamykaniem/otwieraniem?

    0
  • #4 07 Paź 2012 19:26
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Asdzronk napisał:
    Przestawiłem koło na pompie o 180stopni - również nie odpala.


    Ciekawe jak, skoro tam jest klin.

    Klin na wałku rozrządu cały?

    Żadnej diagnostyki tu nie widzę.

    0
  • #5 07 Paź 2012 19:37
    autoas
    Poziom 42  

    Asdzronk napisał:
    Rozrząd na znakach.

    Wkręcałeś blokadę wału?

    0
  • #6 07 Paź 2012 21:56
    robert199
    Poziom 21  

    do odpalenia potrzeba sprężania i wtrysku w odpowiednim momęcie.
    Jesli jest tak jak piszesz to powinien odpalic przynajmniej na plaku.
    Wygląda na to, że wtrysk jest w nieodpowiednim momęcie.
    Sprawdz czy z wydechu czuć rope.
    momęt wtrysku jest okreslany z położenia wału, lub wałka rozrządu.

    Dodano po -1 [godziny]:

    do odpalenia potrzeba sprężania i wtrysku w odpowiednim momęcie.
    Jesli jest tak jak piszesz to powinien odpalic przynajmniej na plaku.
    Wygląda na to, że wtrysk jest w nieodpowiednim momęcie.
    Sprawdz czy z wydechu czuć rope.
    momęt wtrysku jest okreslany z położenia wału, lub wałka rozrządu.

    0
  • #7 07 Paź 2012 21:59
    kilero123456
    Poziom 13  

    Czy przed zmianą walka i paska auto spisywało się normalnie? Odpalało bez problemu? Jeżeli tak to przy spinaniu rozrządu coś poknociłeś.

    0
  • #8 09 Cze 2014 15:41
    Grzegorz_madera
    Poziom 31  

    Witam. Mam problem z takim samym autem jak w temacie. Otóż jak się nagrzeje do 93 stopni nie chce odpalać. Zimny odpala bez problemu, nie gaśnie, ma moc itp. Dopiero po nagrzaniu do tych 93 stopni i zgaszeniu nie odpala. Po ochłodzeniu poniżej 90 stopni odpala bez problemu. Na początku był błąd synchronizacji, ale po ustawieniu rozrządu już się nie pojawia. Ciśnienie w zasobniku prawidłowe, czujniki wałka i wału ok. Auto miało wymieniany wał po zatarciu, ale nie ma to znaczenia, bo problem występował już wcześniej. Po nagrzaniu ciśnienie jest prawidłowe, obroty widzi, a odpalić nie chce. Ciśnienie sprężania prawidłowe, zawory też ok. Co jeszcze można sprawdzić?

    1
  Szukaj w 5mln produktów