Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes S500 99r, 306 km v8 - Jaka instalacja gazowa

Y-Traxx 08 Oct 2012 18:48 4467 8
  • #1
    Y-Traxx
    Level 11  
    Witam kolegów. Mam pytanie o to jaką konfigurację STAGA zamontować do takiego samochodu by sprawnie chodziła. Proszę kolegów bardzo o pomoc. Z góry dziękuję.

    Dodano po 2 [godziny] 34 [minuty]:

    Mam pytanie czy taka konfiguracja jest dobra:

    STAG 300 PREMIUM

    do silnika 8 cylindrowego o mocy do 400 KM

    W skład zestawu wchodzi:
    INSTALACJA STAG-300 PREMIUM
    REDUKTORY: 2xZAVOLI/S lub 2xMAGIC JET
    WTRYSKIWACZE: VALTEK, VALTEK 34, REG lub MAGIC JET

    Tylko teraz pytanie który reduktor i bo nad listwami myślę że Magic Jet
  • Helpful post
    #2
    sebap
    Level 41  
    Reduktory weź Zavoli lub przemyśl wybór 2x AC R01 250 a co do wtryskiwaczy to odpuść sobie Valteki, Regi i Magiki tylko daj Hany zielone lub niebieskie i będziesz miał spokój.
  • #3
    Y-Traxx
    Level 11  
    Dziekuje za odpowiedz. A powiedz mi czy do takiej konfiguracji potrzebny jest jeden mocny czy 2 reduktory ? a pytanko czy sterownik Stag 300-8 iSA2 jest odpowiedni? Pozdrawiam
  • #4
    sebap
    Level 41  
    Sterownik wydaje się odpowiedni a co do ilości reduktorów to lepiej 2 sztuki bo nie będzie spadków ciśnienia no i termicznie dobrze sobie poradzą.
  • #5
    Y-Traxx
    Level 11  
    A odnośnie wielozaworu jaki zastosować ? Hany widac dość drogie, za 8 sztuk wyjdzie z około 850 zł, jest jakaś tansza opcja ?
  • #6
    sebap
    Level 41  
    Wielozawór doradzi gazownik a co do wtryskiwaczy przy MB S500 nie warto na nich oszczędzać. Kupisz tańsze i będziesz musiał co chwilę czyścić, regenerować itp. Napisz do kolegi manio123, on naprawdę zna się na rzeczy ale sądzę, że także poleci Hanki.
  • Helpful post
    #7
    manio123
    Level 34  
    Oczywiście zgadzam się że wtryski hana, polecam hana2001 , tańsze od 2000 i nie wymagają przejściówek bo mają przyłącza jak valtek - konstrukcyjnie identyczne jak 2000. Reduktory dwa , nie istnieje pojedynczy który to uciągnie. 2x zavoli też nie da rady termicznie jak pociśniesz na autostradzie, 2x magic jet wydoli swobodnie ale bardzo awaryjne ( puszczają gaz do układu chłodniczego) , najlepszy pomysł to 2x AC R01 250 . Nie ma tanio i dobrze, kupisz na valtekach czy podobnym wyrobie to szybko je zajeździsz ryzykując dodatkowo uszkodzenie silnika. Hany przeżyją auto :) . Najważniejsze są komponenty , sterownik staga dowolny , byle obsługiwał 8 cylindrów . Omijaj gazowników proponujących do tego silnika valteki albowiem nie mają pojęcia o czym mówią. Tu nie ma drogi na skróty, to jest najtańszy wariant , choć oczywiście są lepsze , lecz dużo droższe. Popatrz na wytyczne staga , żebyś wiedział jak ma wyglądać montaż, nawiercenie kolektora i dlaczego najlepiej montować pojedyncze wtryski a nie na listwie http://www.alltop.pl/AC_wytyczne.pdf
  • #8
    Y-Traxx
    Level 11  
    Dziękuję koledzy za wspaniałą pomoc. Tak zrobię i zastosuje te komponenty. Bardzo dziękuje jeszcze raz.
  • #9
    Fafik500
    Level 1  
    Odgrzebałem stary temat. Sam obecnie stoję przed takim dylematem: jaka instalacja do s500. Jeden z gazowników poleca zenita z barakudą a drigi nevo z hana. Ja osobiście kompletnie się na tym nie zdam. Co Wy polecacie??

    dzięki za pomoc