Witam,
Proszę kolegów o pomoc. Posiadam polóweczkę z 2000 roku z silnikiem 1.0 MPI - oznaczenie silnika to AUC.
Mianowicie padły mi przewody WN i zapaliła się kontrolka CHECK, przewody zostały wymienione na nowe, błędy spowodowane wadliwymi przewodami zostały wykasowane, lecz niestety ww kontrolka nadal się zapala
po podłączeniu VAG pokazuje błąd
16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low
P0342 - 35-00 - -
Po wykasowaniu kontrolka zapala się po 3 - 4 odpaleniu auta, czasem sama gaśnie...
Auto generalnie chodzi dobrze, odpala, czasami troszkę szarpie, nie spadła mu moc ( tylko raz podczas jazdy delikatnie osłabł ale momentalnie wrócił do siebie)
Wyczytałem na forach, że ten błąd dotyczy czujnika położenia wału i, że warto sprawdzić jego instalację bo kostka przy tym kablu lubi korodować... I tutaj moje pytanie - gdzie mogę namierzyć ten czujnik, gdzie on się znajduje bo po stronie rozrządu nic tam nie widać... Jeśli ktoś by mógł mnie nakierować bo będę bardzo wdzięczny...
Pozdrawiam.
Proszę kolegów o pomoc. Posiadam polóweczkę z 2000 roku z silnikiem 1.0 MPI - oznaczenie silnika to AUC.
Mianowicie padły mi przewody WN i zapaliła się kontrolka CHECK, przewody zostały wymienione na nowe, błędy spowodowane wadliwymi przewodami zostały wykasowane, lecz niestety ww kontrolka nadal się zapala

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low
P0342 - 35-00 - -
Po wykasowaniu kontrolka zapala się po 3 - 4 odpaleniu auta, czasem sama gaśnie...
Auto generalnie chodzi dobrze, odpala, czasami troszkę szarpie, nie spadła mu moc ( tylko raz podczas jazdy delikatnie osłabł ale momentalnie wrócił do siebie)
Wyczytałem na forach, że ten błąd dotyczy czujnika położenia wału i, że warto sprawdzić jego instalację bo kostka przy tym kablu lubi korodować... I tutaj moje pytanie - gdzie mogę namierzyć ten czujnik, gdzie on się znajduje bo po stronie rozrządu nic tam nie widać... Jeśli ktoś by mógł mnie nakierować bo będę bardzo wdzięczny...
Pozdrawiam.