Witam.
Czy ktoś posiada wiedzę na temat bezpiecznika (w kabinie) o oznaczeniu "DIAG" ?
Problem jest następujący:
-po wyłączeniu kluczykiem w obwodzie bezpiecznika DIAG płynie prąd ok 300mA co po ok 2 dniach skutkuje rozładowaniem akumulatora
-po wyciągnięciu tego bezpiecznika błędne są wskazania poziomu paliwa oraz brak podtrzymania licznika pomocniczego przejechanych km.
Proszę o informację czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej modelu (1,9 D 2001r.) lub wiedzę co może powodować częściowe zwarcie w tym obwodzie ?
Czy ktoś posiada wiedzę na temat bezpiecznika (w kabinie) o oznaczeniu "DIAG" ?
Problem jest następujący:
-po wyłączeniu kluczykiem w obwodzie bezpiecznika DIAG płynie prąd ok 300mA co po ok 2 dniach skutkuje rozładowaniem akumulatora
-po wyciągnięciu tego bezpiecznika błędne są wskazania poziomu paliwa oraz brak podtrzymania licznika pomocniczego przejechanych km.
Proszę o informację czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej modelu (1,9 D 2001r.) lub wiedzę co może powodować częściowe zwarcie w tym obwodzie ?