Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung 530U3C-A02 i3 13.3 - pojawiają się blue screeny,wolno chodzi

sewko23 12 Paź 2012 15:39 930 2
  • #1 12 Paź 2012 15:39
    sewko23
    Poziom 2  

    Witam.
    Zakupiłem Ultrabook Samsung 530U3C-A02PL 13.3" i3-2377M 4GB 500GB+XC24GB IntelHD W7HP.
    Firma w której dokonałem zakupu, zrobiła mi kopie zapasową systemu na pamięć przenośną.
    Po 2 dniach użytkowania podczas pracy pojawiał się "blue screeny" i Ultrabook zawieszał się i wolno chodził. Zrobiłem zdjęcie tego niebieskiego ekranu i zawiozłem firmie która mi sprzedała towar to pokazać.
    Sprzedawca powiedział, żebym ściągną jakiś darmowy program do sprawdzania pamięci i ją przetestował. Znalazłem taki program w Windows 7 na tym komputerze i wszystko okej.
    Zawiozłem im ten komputer, oddali do serwisu. Po 22 dniach dzwoni do mnie sprzedawca i mówi, że naprawa się przedłuży, czekają na części.
    Jak długo i co się zepsuło nic nie powiedział.
    Co mam teraz robić? Jak zareagować na taką sytuacje.
    Co będzie jak ciągle będzie mi się psuł?
    Samsung 530U3C-A02 i3 13.3 - pojawiają się blue screeny,wolno chodzi

    0 2
  • #2 12 Paź 2012 16:14
    hiv_sick
    Poziom 22  

    Rozumiem, że to nowy laptop? jeżeli tak to w jakim sklepie naprawiają laptopy, które są na gwarancji producenta? Chyba, że kontaktowali się z producentem (ew. autoryzowanym serwisem) i powiedział, że czekają na "części" - ale jakie?

    0
  • #3 12 Paź 2012 17:02
    sewko23
    Poziom 2  

    Tak jest to nowy Ultrabook.
    Sklep wysłał go do serwisu.
    I to serwis go naprawia.
    Nie wiem czemu nie powiedzieli jak długo ma to trwać i co jest zepsute.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo