Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie ogrzewanie do garażu

15 Paź 2012 19:38 11277 10
  • Poziom 12  
    Witam,
    z racji iż zaczyna robić się coraz chłodniej, zastanawiam się nad ogrzewaniem do garażu, wytypowałem sobie 2 sposoby dogrzewania, a z racji że nie mam doświadczenia w tym zakresie, prosił bym o poradę które będzie lepsze.

1.ogrzewanie za pomocą promiennika gazowego (4kW)
    + czujnik czadu - dla bezpieczeństwa

2. nagrzewnica elektryczna (2kW)

Powierzchnia garażu to ok 15m2 (120m3)
    Nie chce przesiadywać tam zimą przy -20, wystarczy mi gdy na zewnątrz będzie 0, a ja w środku będę miał ok 17 stopni.
    Siedział będę tam po powrocie z pracy, powiedzmy od 16 do 21.
    Która metoda sprawdzi się lepiej?
  • Poziom 19  
    Kolega ma ogrzewanie za pomocą promiennika gazowego z regulowaną mocom i sobie chwali na butle 20kg . Ma przy tym jakąś regulacje tyle wiem bo mi mówił i tyle wiem .
  • Poziom 34  
    Butla gazowa do garażu - NIEBEZPIECZNE. W aucie jest benzyna a tu dodatkowo butla gazowa? Nic gorszego. W garażu jedynym w 100% bezpiecznym ogrzewaniem są kaloryfery (ewnetualnie kaloryer elktryczny - olejowy). Nie można stosować grzejników elektrycznych, w których jest odkryta spirala czy piecyków gazowych (otwarty ogień).
    Co innego, gdy garaż nie służy jako garaż, a więc nie ma w nim samochodu (czyli nie ma też benzyny). Wtedy można stosować inne źródła ciepła.
  • Poziom 19  
    Zbigniew Rusek napisał:
    Butla gazowa do garażu - NIEBEZPIECZNE. W aucie jest benzyna a tu dodatkowo butla gazowa? Nic gorszego. W garażu jedynym w 100% bezpiecznym ogrzewaniem są kaloryfery (ewnetualnie kaloryer elktryczny - olejowy). Nie można stosować grzejników elektrycznych, w których jest odkryta spirala czy piecyków gazowych (otwarty ogień).