Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mechatronika, AiR czy informatyka

Boshi 15 Paź 2012 23:56 1908 3
  • #1 15 Paź 2012 23:56
    Boshi
    Poziom 12  

Witam!
    Chciałbym wysłuchać waszych opinii, rad czy może przemyśleń dotyczących studiów a może nie?

Zatem w tej chwili jestem w 4 klasie technikum mechatronicznego. Jeżeli chodzi o przedmioty zawodowe to coś tam pamiętam z tych 4 lat, wiadomo nie wszystko, np algebry bula nie pamiętam już bo to 1 klasa była ,ale jeżeli chodzi np o programowanie sterowników PLC (mamy logo) to idzie mi to można powiedzieć dobrze. Elektryka ogólnie idzie mi lepiej niż pneumatyka i mechanika ( ta ostatnia to w ogólę dla mnie czarna magia, te przeciążenia, belki itd). Pneumatyka idzie też nieźle, ale gorzej od elektryki. Jeżeli chodzi o przedmioty ogólnokształcące to jednak matma i fizyka na słabym poziomie. (na 3) Jak myślicie, czy jest sens się pchać po technikum na studia w kierunku Automatyki i Robotyki? Wydaje mi się ,że mechatronika to zbyt obszerny dział wiedzy by być w tym na prawdę dobry.
    Zaznaczyłem też informatykę, bo hobbystycznie się interesuję nią, ale myślę że to nie to co chcę w życiu robić, tylko ewentualnie hobbystycznie dalej nią się zajmowac.

Matmę planuję zdać na ok 60% z matematyki a Studia Opole. Fizyki nawet nie ruszam, bo niestety mimo że mam 3 to nic z tego nie czaję, może to przez nauczyciela ,który rozpisuje przez 35 min wzory do zadania a potem przez 10 min podstawia...
    Mam szansę ze zwykłą matmą (ok 60%) dostać i utrzymać się na takich studiach? ( tak wiem samozaparcie) ale mając je? czy w ogólę olać studia i szukać roboty po technikum? ( mam nadzieję zadać egzamin)

Tak wiem że było już setki tematów o podobnej tematyce lub nawet takiej samej, jednak wychodzę z założenia, że każdy przypadek jest indywidualny i wypadało by go rozpatrzyć w takich kryteriach :)

Dzięki z góry.

0 3