Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

cc700 - słabo chodzi na Pb. Po wyłączeniu ssania nie ma wolnych obrotów.

Adam700 29 Jan 2005 20:47 1671 7
Renex
  • #1
    Adam700
    Level 22  
    Na LPG jezdze od roku.auto pale z LPG od razu i na benzynie praktycznie nie chodzil.teraz byly mrozy i rano chcialem palic z benzyny.ale tu pojawia sie problem.po zapaleniu na ssaniu auto chodzi,wylacze ssanie to nie ma wolnych obrotow no i szarpie tak jak brakowaloby paliwa.w trasie idzie normalnie.pare razy szarpnie ale idzie.czyscilem gaznik,filterek paliwa nowy,swiece nowe, filtr powietrza nowy i to samo.nie wiem co jest w zbiorniku.chodzi mi o to czy jest cos co moze sie tam zapchac czy cos w tym stylu, a i jeszcze ta mala czarna puszka do niej odchodza przewody podcisnieniowe,ta puszka jest pod akumulatorem na dole przytwierdzona.do czego ona jest?po wykreceniu elektrozaworu wolnych obrotow i wlaczeniu zaplonu slychac pykniecie.wiem ze tak powinno byc ale czy przy wlaczeniu zaplonu dysza powinna sie wysuwac?moze to jest wina tego?slyszalem jeszcze ze auto jezeli chodzi na LPG i na benzynie jest bardzo malo uzywane to "przyzwyczaja sie do LPG" i jezeli pojezdzilbym na Pb to by bylo O.K.Acha gaznik to AISAN,a benzyna tankowana byla rok temu praktycznie,calkiem swieci sie rezerwa(moze to ma znaczenie,brak oktanow?)

    DZIEKI!
  • Renex
  • #2
    ziorock
    Level 13  
    Przez rok różne rzeczy mogły się dziać z paliwem, wiec nie zaszkodzi mu wlać pare litrów i sprawdzić:)
  • Renex
  • #3
    JACU626

    Level 28  
    Na 100% zatkała ci sie dysza od dodatkowej dawki paliwa. Jest takie coś w gaznikach o góry w cc700 jest wciskane, identyczny problem miał kolega miesiąc teu. Twierdził że wszystko wyczyścił więć zaczeliśmy sprawdzać razem. Pokazałem mu że po wciśnięciu gazu z wurki paliwo nie leci, przedmuchał i zaczeło chodzić normalnie.
  • #4
    Adam700
    Level 22  
    Ktora to dysza? Opisz mi dokladnie jezeli mozesz co i jak rozebrac, zeby to naprawic. Dlaprzypomnienia jest to gaznik AISAN.
  • #5
    JACU626

    Level 28  
    Od góry w pierwszą gardziel wchodzi taka zagięta rureczka, nazywa się to chyba wzbogacacz mieszanki czy jakoś tak. Zobaczysz jak zdejmiesz rurę ma sie z niej lac paliwo po dodaniu gazu, tak wogole to wszystkie gaznikowce które widziałem tak maja.
  • #6
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Sprawdź wszystkie wężyki gumowe w tym systemie. Skoro przez rok nie były używane, to mogły się z nimi przeróżne rzeczy stać. Lubią spadać, przecierac się i pękać. Sprawdź silnik krokowy dodatkowego powietrza. Ten czarny zbiornik to "zbiornik pochłaniacza par benzyny z wkładem węglowym".
  • #7
    Artur_krakow
    Level 12  
    Ta czarna skrzynka pod akumulatorem to jest urzadzonko do odprowadzania oparow paliwa taki filtr :)

    A co do problemow podczas jazdy to slyszalem ze jak sie jezdzi praktycznie tylko na LPG to z niuzywanego paliwka wytraca sie osad ktory pozniej moze z latwoscia zatkac dysze w gazniku lub inne przewody.

    Sam mam asiana i LPG u mnie narazie podobnych problemow niema bo nawet podczas terazniejszych mrozow autko pali na gazie praktycznie od kopa sam jestem w szoku.

    Niewiem jak tobie ale mi 700 asian chodzi lepiej niz wczesniej na benzynie tzn zadnych usterek ani problemow podczas jazdy w porownaniu z paliwkiem.

    powodzenia :)


    cc700 rulez
  • #8
    Adam700
    Level 22  
    wlasnie.na LPG jest wszystko O.k.w najgorsze mrozy pali z gazu tez "raz i chodzi".na Pb jest lipa,gaznik caly wyczyscilem ale paliwo z tamtego roku zostalo i to tyle co rezerwa.pewnie to tego wina bo zwietrzalo.