Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
BotlandBotland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

"LAN kontroler" jako prosty przełącznik on/off z interfejsem Ethernet

17 Paź 2012 00:48 17298 32
  • Poziom 2  
    Witam,

Zacznę może od tego, że w dziedzinie elektroniki jestem totalną nogą, zielony.
    A idea mojego pomysłu jest taka żeby za pomocą tableta/komórki podłączonej do internetu włączyć/wyłączyć piec C.O. Co prawda piec jest sprzężony z termostatem typu euroster 2000 ale w sytuacjach kiedy wracam z pracy o różnych godzinach jest to niewystarczające. Pytając wujka Google oraz przeszukując to forum natrafiłem na parę rozwiązań typu Kit AVT966 C lub AVTMOD05 i ogólnie tego typu ze strony Link oraz użyty już w temacie "Lan kontroler" Link i Link tylko nie wiem czy idę właściwym tropem ale wydaje mi się, że tak. Najbardziej interesuje mnie w/w "Lan kontroler" który aby zrealizować jeden ze schematów połączenia z termostatem typu euroster 2000 "LAN kontroler" jako prosty przełącznik on/off z interfejsem Ethernet (jeśli dobrze rozumie schemat) potrzebuje moduł Link. Jeśli się mylę, to proszę mnie wyprowadzić z błędu. Czy są jakieś tańsze rozwiązania(prostsze), urządzenia aby zrealizować mój plan? Choć wydaje mi się, że nie. W opisie urządzenia jest jeszcze taka informacja:
    "UWAGA: pomimo że przekaźnik na płytce jest przystosowany do przełączania niewielkich odbiorników napięcia zmiennego 230V,
    to sama płytka nie spełnia wymogów bezpieczeństwa (brak obudowy, uziemienia). Dlatego takie odbiorniki należy podłączać przy pomocy bezpiecznych zewnętrznych przekaźników np. na szynie DIN, sterowanych z przekaźnika znajdującego się na płytce." Po zastosowaniu się do tych uwag, jak teraz schemat wyglądałby?

Pozdrawiam,
    Rafalll1984
  • BotlandBotland
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • BotlandBotland
  • Poziom 15