Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LIVEBOX TP - Zablokowane porty, jak odblokować?

17 Paź 2012 14:31 4707 6
  • Poziom 9  
    Witam,

od miesiąca mam Livebox 2 na łączu TPy, prawie wszystko śmiga super, prócz niektórych stron internetowych, czatów, programów p2p.

Po mojej dość laickiej diagnozie problemu zdefiniowałam, że są poblokowane porty TCP i UDP.
    Próbowałam je samodzielnie odblokować za pośrednictwem strony Liveboxa. Parametry poustawiałam, ale guzik to dało. Wyłączyłam tez zapory w Windowsie oraz avasta, który mnie "chroni". Nic nie pomogło.

Telefon do dostawcy neta mnie wielce rozczarował, ponieważ kazał mi on wymienić Liveboxa, bo być może samo urządzenie jest uszkodzone...

Nie jestem informatykiem, ale to wydaje mi się co najmniej dziwne...

Jeśli ktoś z Was miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać lub wie co trzeba zrobić, to będę wdzięczna za pomoc.
  • Poziom 35  
    Są jakieś komunikaty błędów? Jakie komunikaty?
  • Poziom 19  
    jakie ci blokuje strony podaj IP, porty
  • Poziom 9  
    Przeskanowałam porty (zarówno online jak i programem zainstalowanym na kompie), z analiz wynika, że NIE MA ŻADNYCH otwartych portów.
    Chciałam używać programu p2p, ale nie wykrywa on odblokowanych portów, do których mógłby się podpiąć. Podobnie ma się rzecz ze stronami internetowymi. Np.: czat.wp.pl, po "wejściu" do jakiegokolwiek pokoju, pojawi asie komunikat, że mam poczekać, ponieważ nawiązywane jest połączenie z serwerem, po dłuższym czasie wyskakuje informacja, że nie można połączyć się za pośrednictwem portów 5xxx (nie pamiętam dokładnie numerów) i żebym skontaktowała się z administratorem sieci.
    Skontaktował się z administratorem, który to zaproponował wymianę Liveboxa na nowy...
    Czy wg Was wymiana może pomóc?
  • Poziom 36  
    agentka83 napisał: