Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trust Webcam - Nie wykrywa kamerki

Id17 17 Paź 2012 19:49 7167 13
  • #1 17 Paź 2012 19:49
    Id17
    Poziom 8  

    Witam, mam problem. Kupiłem dzisiaj świeżą kamerkę Trust Exis Webcam

    Podłączam ją do komputera, następuje automatyczna instalacja sterowników, pojawia się komunikat o sukcesie. Następnie kamerka jest dostępna w "urządzenia i drukarki" oraz w menadżerze zadań z informacją iż "to urządzenie działa poprawnie"

    Niestety nie działa...
    Skype jej nie wykrywa, msn również nie, w folderze "Komputer" nie ma do niej dostępu, czyli praktycznie nie mogę jej odpalić, mimo iż została zainstalowana.

    Problem dotyczy systemu Windows 7 x64, mam wgrany również Windows XP i tam nie występują żadne komplikacje.

    0 13
  • #3 18 Paź 2012 07:24
    Id17
    Poziom 8  

    Sterowniki wgrywa automatycznie z Windows Update.

    Tak pisało na instrukcji do kamerki (Plug&Play). Na ich oficjalnej stronie również nie ma żadnych sterowników czy softwaru do tego.


    Zdjęcie identyfikatorów.
    Trust Webcam - Nie wykrywa kamerki

    A tutaj skopiowane:

    USB\VID_0C45&PID_6310&REV_0100&MI_00
    USB\VID_0C45&PID_6310&MI_00

    0
  • #5 18 Paź 2012 13:00
    Id17
    Poziom 8  

    Podane przez Pana sterowniki również nie działają. Wszystko instaluje się poprawnie, ale system ani komunikatory nadal nie "widzą" kamerki.

    Niemniej jednak szczerze dziękuję za poświęcony czas.

    0
  • #7 18 Paź 2012 13:09
    Id17
    Poziom 8  

    Manycam can't connect to youre webcam for some reason. Please check to see if youre webcam is currently in use by another application and exit that application.

    Widzi ją, ale nie może się połączyć? :(

    0
  • #8 18 Paź 2012 19:50
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Komunikat mówi o tym, że kamerka może być używana przez inną aplikację.
    Sprawdziłeś to?

    0
  • #9 18 Paź 2012 19:59
    Id17
    Poziom 8  

    Tak, wiem o czym mówi komunikat, ale nie mogę wykombinować co takiego może ją używać. Pozamykałem wszystko o czym wiem (skype, msn itp), wykasowałem je z autostartu. Następnie reboot komputera i odpalenie na świeżo Manycam. Komunikat wciąż ten sam... Więc jeśli coś ją używa to nie mam pojęcia co to jest....

    0
  • #10 18 Paź 2012 20:00
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Pokaż screen z menadżera zadań - pełną listę procesów.

    0
  • #12 18 Paź 2012 20:25
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Nadal Skype działa, wyłącz też przeglądarki i inne programy korzystające z flash player'a.

    0
  • #13 18 Paź 2012 20:43
    Id17
    Poziom 8  

    Trust Webcam - Nie wykrywa kamerki Trust Webcam - Nie wykrywa kamerki

    Ah, ten skype to był odpalony ręcznie, ale sprawdzałem też wcześniej bez niego. Tutaj ma Pan już czysto, bez Firefoxa, Skype'a i innych o których wiem, że korzystają z flashplayera

    0
  • #14 18 Paź 2012 23:53
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Po oględzinach przez pulpit zdalny stwierdzam, że sterowniki są poprawnie zainstalowane (sprawdzane z kilkoma innymi), jednak kamera nie pojawia się jako dostępna lub programy zgłaszają błąd, o braku możliwości uruchomienia odpowiedniego filtra - cokolwiek to znaczy.

    Nie mam teraz Windows 7 pod ręką, by sprawdzić jakie są dostępne usługi dotyczące WebCam - o ile są. Autora tematu proszę o zgłoszenie problemu do producenta kamerki - może tam mają na to lekarstwo.

    0