Witam serdecznie i proszę Szanownych Forumowiczów o pomoc...
Posiadam Fiata Doblo 1.3 MJ z 2006 roku. Ostatnim czasem samochód zaczął strasznie piszczeć (odgłos pasków) gdy przekraczał 2000 obr. Samochód trafił na warsztat, gdzie okazało się że to nie wina pasków a prawdopodobnie turbo. Po regeneracji pisk pozostał (kolejna diagnoza - prawdopodobnie trafna: uszczelka na kolektorze). W czym problem? Samochód przestał palić (zapala i odrazu gaśnie). Diagnostyka wykazała błąd 9002 "błąd anteny transpondera, ciągły", jednak żaden wskaźnik z deski rozdzielczej nie sygnalizuje awarii immo. Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.
Dodam, iż samochód jeździł na innych kluczykach, a do obejścia immo miał przyczepiony przy antenie kluczyk z oryginalnym kodem.
Z góry dziękuje za wszelką aktywność
Posiadam Fiata Doblo 1.3 MJ z 2006 roku. Ostatnim czasem samochód zaczął strasznie piszczeć (odgłos pasków) gdy przekraczał 2000 obr. Samochód trafił na warsztat, gdzie okazało się że to nie wina pasków a prawdopodobnie turbo. Po regeneracji pisk pozostał (kolejna diagnoza - prawdopodobnie trafna: uszczelka na kolektorze). W czym problem? Samochód przestał palić (zapala i odrazu gaśnie). Diagnostyka wykazała błąd 9002 "błąd anteny transpondera, ciągły", jednak żaden wskaźnik z deski rozdzielczej nie sygnalizuje awarii immo. Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.
Dodam, iż samochód jeździł na innych kluczykach, a do obejścia immo miał przyczepiony przy antenie kluczyk z oryginalnym kodem.
Z góry dziękuje za wszelką aktywność