Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samoistne zrywanie się łącza internetowego

20 Paź 2012 17:08 765 4
  • Poziom 2  
    Cześć, zarejestrowałem się na forum gdyż szukam pomocy. Mam internet szeroko pasmowy. Cały czas działał dobrze, na kompie System windows XP SP2. Nagle jakieś 2-3 tygodnie temu utraciłem całkowitą możliwość łącznia się z internetem. Po prostu się nie logował. Skontaktowałem się z operatorem, który przekazała mi informację, że mam dziwny inny adres MAC i prawdopodobnie mam wirusa. Zeskanowałem całego kompa, sformatowałem partycje z system operacyjnym, z czytałem z konsoli adres fizyczny i przywróciłem go na karcie sieciowej. Problem nie zniknął, trochę się poprawił. Teraz czasem się internet łączy, ale lubi sam z siebie w nie określonych odstępach czasu tracić łączność i nie łączyć się nawet przez kilka kolejnych dni, aby później znowu chodzić dobrze prze kilka godzin i znowu stracić łącze. Czasem w ogóle nie daję się zalogować. Operator twierdzi, że to z mojej strony wina, maska sieci jest ok, adres mac też. Sugeruje, że mam jakiegoś ostrego trojana lub robaka coś rozłącza. Programy anty wirusowe nic nie znajdują.
    Proszę o pomoc
  • Poziom 26  
    Czy próbowałeś łączyć się poprzez inny komputer? Jeśli tak i problem nadal występuje - to poproś aby konsultant skierował do Ciebie do domu techników.
  • Poziom 2  
    Cześć
    Operator jest to lokalna sieć w mieście. Przy innym kompie jest ok. Może to sknerstw, ale ściąganie do chaty technika z firmy dostarczającej usługi nie jest zbyt tanie wedle ich cennika i próbuje sobie sam dać radę. Jak nie znajdę rozwiązania to wtedy to mi zostanie.
  • Poziom 26  
    makan82 napisał:
    Operator jest to lokalna sieć w mieście. Przy innym kompie jest ok. Może to sknerstw, ale ściąganie do chaty technika z firmy dostarczającej usługi nie jest zbyt tanie wedle ich cennika i próbuje sobie sam dać radę. Jak nie znajdę rozwiązania to wtedy to mi zostanie.

    Załatw to w ramach reklamacji. Ja mam internet w TP i jak miałem obniżoną prędkość to po wielu telefonach przyjechali w końcu do mnie. Potwierdzili, że spadek prędkości nie zależał ode mnie, a problem był u nich.