Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lanos autoalarm dae-2000 - Funkcja Safety Lock jak wyłączyć

20 Paź 2012 21:21 2193 7
  • Poziom 9  
    Witam

Jak w temacie, mam w lanosie autoalarm dae-2000 z funkcją safety lock (po przekręceniu kluczyka zamyka centralny) i chciałbym tą funkcję wyłączyć. Mam schemat ale nie znam się na tym. Poniżej zdjęcia:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cf6ed345bb91241.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16fa11c836c26013.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f030e6b6cea1fca.html

W instrukcji obsługi tego alarmu nie ma żadnej wzmianki o tym safety lock więc nie wiem czy jest jakaś kombinacja przyciskami na pilocie.

Proszę o pomoc co z czym połączyć lub ewentualnie co odłączyć żeby ta funkcja nie była aktywna

Pozdrowienia
  • Poziom 14  
    Przetnij biały przewód połączony z zapłonem (oczywiście musisz to zaizolować). Wtedy alarm nie dostanie informacji o włączeniu zapłonu i nie zamknie zamka centralnego, Ale jednocześnie pozbawisz się funkcji alarmowania np. po włamaniu przez wybitą szybę i włączeniu zapłonu "łamakiem" (pozostaje jeszcze immobilizer). Chociaż z drugiej strony kto ukradnie lanosa? Mój własny stoi sobie bezpiecznie pod blokiem, a alarm w nim jest potrzebny raczej do obsługi centralnego zamka.
  • Poziom 9  
    Jakoś na dniach spróbuję. Dzięki
    Też się zastanawiałem nad tym białym ale myślałem że jak odetnę włączy się alarm.
  • Poziom 14  
    A swoją drogą to jakiś dziwny jest ten alarm. Informacji na jego temat w sieci jak na lekarstwo, a większość z nich dotyczy właśnie problemów z funkcją safety lock.
    Ktoś na jakimś forum Daewoo radził żeby na włączonym zapłonie nacisnąć i przytrzyma dłużej mniejszy przycisk na pilocie. To miało wyłączyć funkcję safety lock, ale zaraz ktoś inny napisał, że to nie działa. Spróbować nie zawadzi, może u ciebie zadziała.