Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

POLO 1,4TDI - PRZEŁADOWANIE TURBO

22 Paź 2012 15:03 3315 5
  • Poziom 2  
    Witam. ma taki problem. opisze go. mam polówkę 2001, 1.4tdi 75km. po wymianie uszczelki pod głowicą i jej planowaniu odebrałem samochód. podczas jazdy pod górkę lub z obciążeniem (1,2 osoby) nastepuje przeładowanie. dzieje się to najczęściej na 4,5 biegu. Wymieniłem zawór regulacji n75, EGR mi sprawdzono - jest wporządku, wężyki wszystkie szczelne, kolektor też. Istnieje też problem z tym że autko na postoju w momencie przygazowania kopci biało - niebieskim dymem. Przeładowanie zaczęło się odrazu jak odebrałem samochód po regeneracji turbiny. Jak jadę sam to ładnie wchodzi na obrotu i turbo ciągnie, wystarczy górka lub obciążenie i lipa. bardzo proszę o pomoc
  • Poziom 39  
    mariusz19831983 napisał:
    po wymianie uszczelki pod głowicą i jej planowaniu odebrałem samochód. podczas jazdy pod górkę lub z obciążeniem (1,2 osoby) nastepuje przeładowanie.
    mariusz19831983 napisał:
    Przeładowanie zaczęło się odrazu jak odebrałem samochód po regeneracji turbiny.
    Zdecyduj się kiedy to się zaczeło dziać i reklamuj tam gdzie naprawiałeś.
  • Poziom 2  
    odrazu jak wyjechałem od mechanika. wciąga też olej ...dzisiaj sprawdzałem
  • Poziom 15  
    jesli dymi to moze olej przechodzic przez turbine i wyrzuca w wydech, albo olej przez turbine i nastepnie do dolotu, albo przez odme. Ale piszesz tez ze byla glowica robiona wiec robi sie zbyt wiele rzeczy na raz gdzie moze uciekac olej. Trudno bedzie zdiagnozowac. Musialbys przypomniec sobie w ktorym momencie zaczal dymic?, gorzej jak dwie rzeczy na raz robiles. A duzo ci ubywa tego oleju?
    Co do przeladowania to mogl majster od turbo pogrzebac sztance od kierownic i rozregulowal ja. Najlepiej jakbys zalatwil sobie interfejs vag i zrobil logi, mozna by zobaczyc co tam sie dzieje

    Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.[P]
  • Poziom 2  
    najpierw robiłem głowicę potem turbine. gdzieś na 1000km ubyło około 1 litra. myślę że może ci mechanicy co robili mi głowice coś schrzanili, sam nie wiem kurde.
  • Poziom 15  
    niby to w normie ktora przewiduje vw, ale to faktycznie sporo. Tak jak pisalem, teraz bedzie trudno stwierdzic