Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Astra GSI 98r 150km - zgasła na gazie podczas jazdy i już nie chce odpalić

konrad841 23 Oct 2012 09:12 2967 18
    konrad841
    Level 9  
    Witam.

Mam taki problem ze swoją Asterka 98r GSI 150km (kombi).
    Jadąc na gazie zgazsla mi i już nie chce odpalić. Nawet nie chce zapalić na benzynie. Ale ciekawe jest to że na lince jak ciągnołem to odpala ale nie wkręca się na obroty i gaśnie spowrotem. Jaka może być przyczyna tego. Odnioslem wrarzenie tak jak by ją zalewalo ale nie jestem pewien tego, możliwe że ja ją troche zalałem prubując odpalić. Gaz zakręcilem w butli by nie było dopływu i dalej nie odpala. Instalacja nie wiem której generacji bo nie znam się. Ale jest tak: na gazie nie jestem wstanie go odpalić tylko na bęzynie i po rozgrzaniu przeżucam na gaz lub obrotami około 2tys. Jaka może być przyczyna tego problemu.
    bartek_j
    Level 35  
    Jak sie nie znasz to oddaj komuś do naprawy.
    konrad841
    Level 9  
    Jak koś podpowie co może być to sobie poradze bo znać to nie trzeba się aż tak problem mam z djagnozą a wymienić graty to każdy potrafi, i podłubać w silniku. Nie raz dłubalem i jakoś radzilem sobie a tu nie jestem w stanie zdjagnozować problemu. I nie o taką rade prosiłem i pomoc bo to i ja wiem że tak najlatwiej ale wiem że to jakaś pierdola siadla.
    Blesso1
    Level 10  
    Wyskakiwały Ci jakieś błędy przed awarią ? Jeśli to C20XE to drucikiem z czytasz błędy
    Zacznij od podstaw, sprawdź czy ma iskrę, czy dochodzi paliwo( może bezpiecznik albo przekaźnik)
    konrad841
    Level 9  
    No właśnie ma iskre paliwo dochodzi bo na lince odpala ale nie wchodzi na obroty, ciągnąć ją na biegu (2) nie gaśnie a jak wcisne sprzęgło gaśnie od razu. Bezpieczniki wszystkie ok.
    Anonymous
    Anonymous  
    konrad841
    Level 9